جلب رضایت کارکنان یک کارخانه یا سازمان، مساله‌ای حائز اهمیت و از عوامل اصلی موفقیت است. خوشبختانه در دنیای دیجیتال امروز، با وجود ابزارها و تکنولوژی‌های مختلف، دستیابی به این مهم کاری بسیار ساده خواهد بود.

به‌عنوان نمونه با رواج دورکاری پس از دوران کرونا و بالا رفتن نیاز کارکنان به برقراری ارتباط با یکدیگر و مشتریان، گرایش سازمان‌ها به‌ استفاده از راهکاری به‌نام موبایل سازمانی افزایش یافت و از آنجایی که فراهم کردن بستری امن برای ایجاد ارتباطات سازمانی از بسیاری هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌کند، بسیاری از کارخانه‌ها و صنایع بزرگ استفاده از این محصول را در اولویت خود قرار دادند.

شرکت یکتا تهویه اروند، یکی از کسب‌وکارهایی است که به‌منظور بحث امنیت اطلاعات به استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل( MVPN )روی آورد.  ما در این مطلب به‌سراغ بررسی تجربه این شرکت درخصوص بهره‌مندی از این راهکار  رفته‌ایم.