.

تبلیغات موبایلی

با پیشرفت‌های تکنولوژی در دهه اخیر، بازاریابی و فروش محصولات بر اساس اطلاعات مشتریان و گرایش‌های بازار ابعاد جدیدی پیدا کرده است. اکنون سازمان‌ها با به‌کارگیری فناوری اطلاعات و شناخت ویژگی‌های بازار هدف خود قادرند تبلیغاتی هدفمندتر انجام دهند. یکی از راهکارهایی که نقش مهمی در ارتقاء اثربخشی تبلیغات داشته تبلیغات هوشمند موبایلی است. این راهکار یکی از ساده‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغ به شمار می‌رود که امکان انتخاب بازار هدف و اجرای کمپین‌های قابل ارزیابی را برای سازمان‌ها فراهم کرده است.


همکاران تجاری ما