post image

 حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

نگاهی به غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در ایران اکسپو ۲۰۲۴


ایران، کشوری با تاریخ و تمدنی چند هزار ساله، همواره به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم تجاری و اقتصادی در منطقه و جهان شناخته شده است. موقعیت جغرافیایی استراتژیک، منابع طبیعی غنی، نیروی کار جوان و تحصیل‌کرده و بازار داخلی انبوه، تنها بخشی از جذابیت‌های اقتصادی ایران برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان داخلی و خارجی است.

در سال‌های اخیر، با وجود چالش‌هایی مانند تحریم‌های اقتصادی، ایران گام‌های بلندی در جهت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات برداشته است. راهکارهای سازمانی ایرانسل، به‌عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران، در این مسیر پیشرو بوده و با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و راهکارهای دیجیتالی، همواره به‌دنبال توانمندسازی کسب‌وکارها و کمک به رونق اقتصادی کشور بوده است.

/wp-content/uploads/2024/04/9-e1715158344205.jpg

ازاین‌رو ششمین دوره از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران یا ایران اکسپو، فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی ایران به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است. در این نمایشگاه، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف ایرانی، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

در ادامه به مزایای حضور در این رویداد تجاری و معرفی برخی از محصولات و راهکارهای دیجیتالی ارائه شده توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل خواهیم پرداخت.

 

معرفی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو)، بزرگترین رویداد صادراتی کشور بود که با هدف معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صادراتی ایران به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی و همچنین توسعه صادرات غیرنفتی کشور، برای ششمین دوره، از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گفته آقای تکبیری، رئیس ستاد برگزاری دوره پیشین نمایشگاه ایران اکسپو، «صنعت نمایشگاه به‌عنوان ویترین اقتصادی کشورها پدیده‌ای چندوجهی و اثرگذار بر مبادلات بین‌المللی و توسعه اقتصادی به حساب می‌آید، چراکه علاوه‌بر نمایش دستاوردهای ملی، بستری مناسب برای تبادل اطلاعات، بررسی‌های فنی و رقابت‌های تجاری در سطح بین‌المللی ایجاد کرده و گستره‌ی تاثیر این صنعت علاوه‌بر بخش اقتصادی، حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و سیاسی کشورها را نیز در بر خواهد گرفت، زیرا نمایشگاه مرز نمی‌شناسد و با هم‌افزایی متخصصان در چارچوب تعامل، تفاهم و تبادل آرا در محیطی تخصصی منجر به توسعه و گسترش اقتصاد کشورها در همه حوزه‌ها می‌شود.»در همین راستا، نمایشگاه‌های ایران اکسپو برگزار می‌شوند تا بستر توسعه‌ی صادرات غیرنفتی را از طریق برقراری روابط برون‌مرزی تسهیل نمایند. همچنین گفتنی است که این گام بزرگ با هدف رهایی از اقتصاد تک محصولی به ارتقای کمی و کیفی کالای ایرانی و حضور فعال در بازارهای جهانی کمک خواهد کرد.

ایران اکسپو ۲۰۲۴ با هدف جامعیت بخشیدن به حضور فعالان اقتصادی از بخش‌های مختلف و ارائه تصویری کامل از توانمندی‌های صادراتی ایران، در  حوزه‌های زیر دسته‌بندی شده بود:

  • گروه صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور و شیلات
  • صنعت (گروه خودرو، قطعات صنعتی، برق، انرژی، مکانیک، مخابرات وفرش ماشینی)
  • لوازم خانگی
  • صنایع نساجی، چرم و پوشاک
  • فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری
  • محصولات شیمیایی، سلولزی– بهداشتی
  • دارو، تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی
  • صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی
  • گروه معدن
  • گروه پتروشیمی
  • گروه خدمات

حضور در هر یک از این حوزه‌های تخصصی، فرصت‌های منحصربه‌فردی را در اختیار فعالان اقتصادی گذاشت و با ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظر و توسعه صادرات غیرنفتی، نقطه عطفی در آینده اقتصادی ایران بود.

راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

/wp-content/uploads/2024/04/99-e1715158385280.jpg

حضور مجموعه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، فرصتی مغتنم برای معرفی راهکارهای نوین و مبتکرانه این شرکت به کسب‌وکارها است. ایرانسل با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات و راهکارهای دیجیتال، ازجمله سرویس بی‌سیم واکه (PoC)، سرویس مدیریت هوشمند ناوگان، سرویس خودرو متصل و سرویس‌های تبلیغات هوشمند همچون یلوادوایز و …، به‌دنبال کمک به کسب‌وکارها برای افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارتقای سطح خدمات خود به مشتریان است. در ادامه به توضیح مختصری از هریک از راهکارهای گفته شده می‌پردازیم.

  • سرویس مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) ایرانسل

سرویس مدیریت هوشمند ناوگان (Fleet Management System) ایرانسل، راهکاری جامع برای مدیریت و بهینه‌سازی ناوگان حمل‌ونقل است که با کمک انواع ماژول‌ها، به کسب‌وکارها در صرفه‌جویی هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک می‌کند. این سرویس در حوزه‌های مختلفی نظیر شرکت‌های حمل‌ونقل، ناوگان عمران و راه‌سازی، ناوگان امدادی و عملیاتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از فناوری اینترنت اشیا (IoT) به کسب‌وکارها در مدیریت هوشمندانه ناوگان خود و ارتقای سطح خدماتشان کمک می‌کند.

ویژگی‌های سامانه مدیریت هوشمند ناوگان عبارت‌اند از:

  • مدیریت کاربران و اختصاص نقش‌ها
  • تعریف سطح دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی ‌شده در سامانه
  • پردازش نقشه و سرویس‌های مبتنی‌بر مکان
  • نرم‌افزار مبتنی‌بر وب
  • موتور قدرتمند نرم‌افزاری ماژولار با بانک اطلاعات مکانی
  • راه‌اندازی سرویس نقشه محلی بر روی سرور مشتری
  • پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف سخت‌افزارهای ردیاب

• سرویس بی‌سیم واکه (PoC) ایرانسل

/wp-content/uploads/2024/04/9999-e1715158466270.jpg

سرویس بی‌سیم واکه ایرانسل که با نام PoC (Push-to-talk over Cellular) هم شناخته می‌شود، یک راهکار ارتباطی است که به کاربران امکان می‌دهد تا به‌صورت آنی و بدون نیاز به شماره‌گیری با یکدیگر تماس صوتی برقرار کنند. این سرویس در حوزه‌های مختلفی نظیر امور امنیتی و حفاظتی، امور امداد و نجات، حمل‌ونقل، تولید و صنعت و… کاربرد دارد و راهکاری نوین برای ارتقای ارتباطات در کسب‌وکارهای مختلف است.

از مزایای استفاده از این سرویس هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان برقرای سریع و آسان تماس
  • کیفیت صدای بالا
  • پوشش سراسری
  • امنیت بالا
  • مقرون‌به‌صرفه بودن

 

  • سرویس خودرو متصل (Connected Car) ایرانسل

سرویس خودرو متصل ایرانسل، راهکاری نوین برای تبدیل خودرو به یک وسیله نقلیه هوشمند است که به رانندگان امکان می‌دهد از امکانات متنوعی مانند موارد زیر بهره‌مند شوند و گامی نوین در جهت ارتقای صنعت حمل‌ونقل و ارائه خدمات بهتر به رانندگان بردارند.

  • دوربین نظارت بر رفتار راننده:برقراری امکان نظارت لحظه‌ای و مستقیم بر فضای داخل خودرو، هشدار خواب‌آلودگی و حواس‌پرتی، ضبط وقایع و ارسال آنی ویدیو و امکان تماس فوری با مرکز خدمات اضطراری با کمک دکمه SOS.
  • دوربین نظارت بر جاده:امکان تشخیص خطوط و خط‌کشی‌های جاده، دارای قابلیت خواندن تابلوهای راهنمایی و رانندگی و امکان تشخیص عابران پیاده و سایر وسایل نقلیه.
  • دستگاه رادار: امکان بازیابی مسیر، دارای قابلیت تشخیص آنی محرک، ارسال اطلاعات و آگاه‌سازی راننده.
  • دستگاه ردیاب: ردیابی آنلاین و لحظه‌ای موقعیت خودرو، ارسال هشدارهای کاربردی در مواقع اضطراری، دارای منبع تغذیه کمکی با قابلیت روشن نگه داشتن دستگاه تا چهار ساعت و امکان ارتباط با ECU
  • دستگاه Telematics Box: امکان برقراری ارتباطات یکپارچه با تجهیزات داخل خودرو، امکان ارسال اطلاعات خودرو بر بستر 4G، ارسال پارامترهای رفتار راننده و ارسال پارامترهای ADAS

• سرویس‌های تبلیغات هوشمند ایرانسل

/wp-content/uploads/2024/04/99999-e1715158552107.jpg

ارتباطات موثر با مشتریان را می‌توان کلید موفقیت کسب‌وکارها دانست و ایرانسل به‌عنوان پیشرو در عرصه ارتباطات، با درک این نیاز اساسی، سرویس‌های تبلیغات هوشمند خود را با رویکردی نوین و خلاقانه ارائه می‌دهد. این سرویس‌ها دریچه‌ای نو به‌سوی بازاریابی هدفمند، افزایش فروش و ارتقای برند برای کسب‌وکارها می‌گشایند که ازجمله آن‌ها می‌توان پلتفرم تبلیغاتی یلوادوایز، شاین و جیب‌جت را نام برد.

  • پلتفرم تبلیغاتی یلوادوایز: این سرویس به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به‌صورت هدفمند و هوشمند، در پلتفرم‌های مختلف برای مخاطبین هدف خود به نمایش بگذارند.
  • سرویس تبلیغات شاین: این سرویس به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به مخاطبان هدف خود، آن‌ها را از محصولات و خدمات خود مطلع کنند.
  • سرویس جیب‌جت: این سرویس به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با ارائه تخفیف و پیشنهادات ویژه، مشتریان جدید را جذب کرده و فروش خود را افزایش دهند.

 

  • زیرساخت‌های ارتباطی و اتصال‌پذیری ایرانسل

ایرانسل با ارائه سرویس‌های زیرساخت‌های ارتباطی و اتصال‌پذیری، به کسب‌وکارها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا در دنیای دیجیتال امروز، به‌طور موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند.

برخی از مهم‌ترین سرویس‌های زیرساخت‌های ارتباطی عبارت‌اند از شبکه اختصاصی 5G، پوشش یکپارچه ذیل خدمات پروانه UNSP، شبکه امن همراه (APN/VPN)، موبایل سازمانی، Roaming، FTTX، NB-IoT و IBS/DAS.

از مزایای استفاده از این سرویس‌ها هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت و پایداری
  • پوشش سراسری
  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب

بازدید مسئولین از غرفه ایرانسل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

/wp-content/uploads/2024/04/99999999-e1715158747127.jpg

مفتخریم که اعلام کنیم در طول این رویداد بزرگ میزبان بازدیدکنندگان بسیاری از صنایع و کسب‌وکارهای گوناگون بودیم. همچنین در خلال این نمایشگاه مسئولین محترمی همچون دکتر سید محمد کرباسی (دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات) و سرکار خانم دکتر زهره سروی (معاون ستاد) از غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل بازدید کردند.

 

کلام آخر

راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات، در تلاش است تا نیازهای مختلف کسب‌وکارها، سازمان‌ها و مردم را در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌طور کامل برآورده کند.

ما معتقدیم که با اتکا به دانش و تخصص جوانان ایرانی و استفاده از فناوری‌های نوین، می‌توانیم ایران را به‌عنوان قطبی درخشان در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهان تبدیل کنیم.

اگر به آشنایی کامل با هر یک از راهکارهای نام‌برده شده علاقه‌مند هستید، با خطوط ایرانسلی خود کد دستوری ستاره سه مربع (#۳*) را شماره‌گیری کنید و اطلاعات کامل هر محصول را از طریق پیامک دریافت کنید. همچنین در صورتی که از مشترکین ایرانسل نیستید، می‌توانید از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 0 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

رونمایی از سرویس خودروی متصل ایرانسل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

سرویس خودروی متصل ایرانسل چگونه می‌تواند به صنایع مختلف در رسیدن به تحول دیجیتال کمک کند؟

بازدید: 3110

blog image

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

راهکارهای سازمانی ایرانسل چگونه به تحول بانکداری دیجیتال کمک می‌کند؟

بازدید: 3042

blog image

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

شبکه امن ایرانسل؛ صحن جدید مجلس شورای اسلامی

ارائه زیرساخت ارتباطی و شبکه امن اختصاصی برای مجلس شورای اسلامی

بازدید: 2750