سامانه نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی

خانه سامانه نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی

معرفی

سامانه EMP یک پلتفرم اختصاصی برای نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی ایرانسل است. به کمک این سامانه کلیه مشترکین سازمانی که از راهکارهای APN ، +VPN، VPN Lite، FMS، PoC و FMC استفاده می‌کنند، می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را به سهولت و آسانی از طریق ثبت تیکت به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پشتیبانی مناسب را دریافت کنند.

همچنین مشترکین شبکه امن همراه یا همان VPN ایرانسل به کمک این سامانه می‌توانند بر کیفیت ارتباطات در تمامی نقاط شبکه اختصاصی خود نظارت داشته باشند و آن را به صورت منظم و شبانه‌روزی رصد کنند. این سامانه به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه اختلال در روند ارتباطی از لحاظ Packet Loss/Ping Time ، آن را جهت بررسی و رفع به تیم پشتیبانی راهکارهای سازمانی ایرانسل اطلاع دهند. به لطف قابلیت ثبت تیکت در این سامانه، درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن به دست کارشناسان مربوطه می‌رسد. به علاوه، گزارشات مختلفی که سامانه EMP در اختیار کابران می‌گذارد، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا خدمات دریافتی خود از ایرانسل را بهتر مدیریت کنند.

به کمک سامانهEMP به این خدمات دسترسی خواهید داشت:

  • مشاهده سرویس‌ها
  • امکان ثبت درخواست‌ها
  • امکان ثبت تیکت برای اعلام خرابی‌ها و مشکلات در سرویس‌ها
  • مانیتورینگ نقاط یا شعب با آدرس IP استاتیک و داینامیک
  • نمایش موقعیت سرویس‌های VPN روی نقشه با قابلیت فیلتر کردن نقاط یا شعب
  • گزارشات سیستمی

تصاویر

emp-img
emp-img
emp-img

ویدیو

play

سامانه نظارت و پشتیبانی