دستهبندی سوالات
درحالحاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیمکارت سازمانی فقط ازطریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان، که آدرس و شماره تماس آنها در وبسایت قرار داده شده است، امکانپذیر است.
درخواست شما باید ازسوی یک سازمان یا شرکت صورت گیرد و مدارک زیر ارائه شود:
- تصویر آگهی تأسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
- کد اقتصادی و شناسه ملی
- آدرس و کدپستی سازمان
- نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
- اصل معرفینامه فرد مراجعهکننده بهعنوان نماینده تامالاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضا مجاز (برای تهیه سیمکارت و مودم سازمانی)
تصویر کارت ملی نماینده شرکت (برای تهیه سیمکارت و مودم سازمانی)
برای خرید سیمکارت یا محصولات سازمانی، صرفا ازطریق روشهای زیر میتوان اقدام کرد:
- ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانیEB@mtnirancell.ir
- تکمیل فرم درخواست در وبسایت سازمانی ایرانسل
امکان تبدیل سیمکارتهای شخصی به سیمکارتهای شرکتی وجود دارد اما درحالحاضر امکان تبدیل سیمکارتهای سازمانی به شخصی وجود ندارد.
مشتریان سازمانی میتوانند با دراختیار داشتن شماره حساب و شناسه پرداخت اعلام شده (در پیش فاکتور یا قرارداد رسمی) از روشهای زیر اقدام نمایند:
- پرداخت حضوری در بانک ملت
- کارت به کارت از طریق خودپردازهای بانک ملت
- حواله اینترنتی
علاوهبر تعویض سیمکارت تنظیمات خاصی نیز باید در شبکه ایرانسل انجام شود. برای دریافت راهنمایی با شماره تلفن ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ تماس حاصل فرمائید.
بله
بله، البته حذف این سرویسها به درخواست مشتری امکانپذیر است.
بله، از همان سیمکارتها نیز میتوان استفاده کرد. البته باید طی یک نامه رسمی بر روی سربرگ شرکت لیست شمارههای مورد نظر به ایرانسل جهت فعالسازی سرویس ابلاغ شود.
در رابطه با این موضوع بایستی به قرارداد رجوع شود.
اینترنت، اینترانت، فیبر، رادیو،E1
خیر، درحالحاضر نصب وراهاندازی سرویس توسط مشتری انجام میشود؛ البته راهنمایی لازم به مشتری ارائه میشود.
بله
بله، برای استفاده از این سرویس لازم است یک درخواست کتبی با مضمون APN TEST به ایمیل EB@mtnirancell.ir ارسال شود. کارشناسان قروش ایرانسل در بازه زمانی حداکثر 48 ساعت با درخواستکننده سرویس تماس خواهند گرفت.
هزینه استفاده از سرویس APN ایرانسل شامل هزینه اولیه راهاندازی و هزینه آبونمان ماهیانه بهازای پشتیبانی هر سیمکارت است.
بله، برای افزودن شماره لازم است لیست شمارههای مورد نظر را همراه با درخواست رسمی شرکت به ایمیل EBS@mtnirancell.ir اعلام شود. برای حذف شماره نیز لازم است با رویهای مشابه اقدام شود.
این تخفیف مانند مدل اشتراک ماهیانه به گونه زیر برای سازمانها و شرکتها قابل استفاده است:
دراین مدل سازمانها براساس تعداد نفرات و حجم مصرف، هزینه اشتراک ثابت ماهیانه به ازای هر فرد پرداخت می کنند و براساس آن امکان مکالمه نامحدود بین افراد سازمان برای آنها فراهم میشود.
استفاده از آی پی استاتیک روی سیمکارتهای TD- LTE و همچنین سیمکارتهایی که دارای سرویس APN هستند مقدور است.
* شایان ذکر است این IP بصورت IP) Public معتبر اینترنتی) نیست.
سازمانها یا شرکتها میتوانند کد دستوری مورد نظر خود را در در نامه رسمی مهر شده به آدرس EB@mtnirancell.ir ارسال نمایند. در صورتیکه کد مورد نظر با کد شبای بانکها یا کد رزرو دیگر سازمانها تداخل نداشته باشد، امکان رزرو کد دستوری برای آن سازمان فراهم خواهد شد.
هر کد دستوری به مدت یک سال با توجه به قرارداد دوجانبه به شرکت یا سازمان اجاره داده می شود. قیمت کدهای دستوری براساس تعداد تراکنش بر ثانیه (TPS) درخواستی و نوع شماره کد محاسبه خواهد شد.
خیر، برای کار با این سامانه نیاز به هیچ ابزار خاصی نیست. کافی است کاربر به اینترنت متصل شده و با وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه، به تمامی امکانات آن دسترسی پیدا کند.
خیر، در سامانه فقط امکان ارسال SMS به خطوط ایرانسلی وجود دارد.
لازم است کاربر با ارسال درخواست رسمی به ایمیل EB@mtnirancell.ir و دریافت پیشفاکتور اقدام به پرداخت صورتحساب با یکی از روشهای پرداخت کرده سپس با اعلام صورتحساب پرداختی به ایمیل ذکرشده افزایش اعتبار در سامانه MSDP کاربر انجام خواهد شد.
هزینهای برای راهاندازی سامانه گرفته نمیشود و کاربران در صورت تمدید قرارداد میتوانند بهصورت مادامالعمر از این سامانه استفاده کنند.
نماینده شرکت میتواند با ارتباط با بخش فروش سازمانی ایرانسل و تکمیل فرم فعالسازی سرویس شارژ پیشرفته موارد زیر را در اختیار این بخش قرار دهد:
- نام گروههای مختلف بههمراه مدیر تکتک گروهها.
- تعیین لیست شماره تلفنهایی که این سرویس لازم است روی آنها فعال گردد.
- تعریف سیاست دریافت اعلانهای پیامکی حد اعتبار.
- تعریف سیاستهای پرداخت اتوماتیک برای گروهها، حسابها و سرویسها.
- تعریف آستانههای مشخص برای پرداخت خودکار.
- تعیین مدیر پرونده برای انجام امور پرداخت پیشرفته.
بهدلیل امکان اعمال تغییرات بر روی کل سیمکارتها، تنها مدیر پرونده و مدیر حساب قادر به ورود به برنامه هستند.
با جستوجوی کلمه My Business Irancell در برنامههای SibApp، Google Play، Bazar و Myket میتوان نسبت به دانلود آن اقدام کرد.
ورود به ایرانسل من سازمانی، نیازمند دسترسی به شماره مدیر پرونده / مدیر حساب و رمز ورود است.
کاربران از سه روش زیر قادر به دریافت رمز ورود خواهند بود:
- تعیین رمز کنترل حساب اینترنتی. اگر کاربر تابهحال این رمز را دریافت نکرده است لازم است به اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی بخش ثبت نام مراجعه کند یا یک پیامک بدون متن به شماره 130 ارسال نماید.
- ارسال رمز یکبارمصرف به شماره موبایل وارد شده (تنها میتواند شماره مدیر گروه و یا شماره مدیر حساب باشد.)
- ارسال رمز یکبارمصرف به آدرس ایمیل ثبت شده در پروفایل
خیر. مدیر حساب تنها قادر به مشاهده و مدیریت سیمکارتهای زیرمجموعه خود است.
بله. در صورت خرید بسته افزایشی و یا بسته اینترنتی اشتراکی، صورتحساب/ رسید خرید برای شخصی که بسته را خریداری کرده (مدیر پرونده و یا مدیر حساب) ایمیل میشود.
صورتحسابها به آدرس ایمیل شخص خریدار (مدیر پرونده/ مدیر حساب) ارسال میشود و تا 30 دقیقه بعد از آن در تاریخچه خرید بسته افزایشی نیز قابل مشاهده است. همچنین در منوی تاریخچه، لیست خریدهای 15 روز گذشته ثبت میشود.
بله، میتوان زمان خرید بسته اینترنتی آدرس ایمیل فرد مورد نظر را وارد نمود.