• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
      • یلونام
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • IaaS
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۲۷ تير ۱۳۹۷

    آنچه تحلیلگران بازار باید بدانند

    همان‌طور که در بلاگ‌های گذشته نیز اشاره کردیم، گسترش تجارت و رشد محصول و خدمت کسب‌وکارها با انجام تحقیقات بازار اصولی و به‌موقع امکان‌پذیر خواهد بود. یکی از وظایف اصلی این واحد، شناسایی بازار هدف، آگاهی نسبت به نیاز و رفتار مصرف‌کننده و به‌طور کلی همراهی کسب‌و‌کارها برای تصمیم‌گیری درست است که در صورت عملکرد صحیح، موفقیت را نصیب کسب‌و‌کار‌ها می‌کند.

    کارشناسان تحلیل‌گر بازار با انجام نظرسنجی و شناسایی ترجیحات مشتریان بالقوه به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا عرضه محصولات و خدمات خود را نسبت به تقاضای بازار انجام دهند.

    با توجه به اهمیت استراتژیک این واحد در سازمان‌ها، چشم‌انداز شغلی این افراد در سراسر دنیا مورد توجه همگان قرار گرفته است. بر اساس آمار ایالات‌ متحده آمریکا، تحلیل‌ بازار به عنوان «شغلی با آینده طلایی»  طبقه‌بندی شده و در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۶ در میان دیگر مشاغل، رشد چشم‌گیری خواهد داشت.

    تحلیل‌گران بازار چه وظایف و مسئولیت‌هایی دارند؟

    آگهی‌های شغلی در وب‌سایت‌های کاریابی نشان می‌دهد تحلیلگران بازار معمولاً دارای وظایف شغلی زیر هستند:

    • مدیریت و شناسایی اهداف، طراحی روش، ایجاد پرسشنامه‌‌های نظرسنجی، اجرا و تجزیه و ‌تحلیل نتایج تحقیقات
    • همکاری متقابل و نزدیک با گروه‌های بازاریابی و مدیریت محصول برای ایجاد و اصلاح موارد کاری  از جمله پیش‌بینی درآمد، ایجاد ارزش در بازار و …
    • تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای ایجاد بینش سازمانی و ادغام آن با واحد استراتژی‌های بازاریابی
    • به اشتراک گذاشتن اطلاعات جمع‌آوری‌شده با اعضا شرکت

    تحلیل‌گران بازار برای موفقیت، نیازمند چه مهارت‌هایی هستند؟

    در ابتدا برای ورود به بازار کار نیاز دارید تا در رشته کارشناسی تحقیقات بازاریابی یا رشته‌های مرتبط با آن مانند آمار  یا ریاضی تحصیل کنید. ارتباطات کلامی قوی، آشنایی با اصول نوشتار، تفکر انتقادی، قدرت حل مسئله و تجزیه و تحلیل نمونه‌ای از مهارت‌هایی است که در مسیر موفقیت، به آن‌ها نیاز دارید. جدا از تمرکز برای کسب این مهارت‌ها پیشنهاد می‌کنیم تا همواره از دوره‌های آموزشی مرتبط استفاده کرده و اطلاعات خود را در رابطه با جدیدترین روش‌های نظرسنجی‌و تجزیه‌وتحلیل به روز کنید.

     

    کارفرمایان چه انتظاری از کارشناسان تحلیل‌گر بازا دارند؟

    • توانایی یادگیری سریع و تمایل به کار تیمی و حمایت از دیگر واحدهای سازمان
    • تسلط کافی به نرم‌افزارهای آماری، نرم‌افزارهای تکنیکال و دیگر نرم‌افزارهای کاربردی از جمله اکسل، پاورپوینت، CRM و…
    • توانایی مدیریت پروژه و مدیریت بحران

    تنها بخشی از انتظارات کارفرما نسبت به فعالین این حوزه است.

    تحقیقات بازار یکی از ابزارهای استراتژیک مورد استفاده‌ مدیران سازمان‌ها در پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان است. امیدواریم با انتشار سری بلاگ‌های تحقیقات بازار توانسته باشیم با معرفی کامل این واحد و بیان شرح وظایف کارشناسان آن در کسب موفقیت سازمان شما نقش داشته باشیم.

     

    منبع:

    https://www.thebalancecareers.com

    اخبار مرتبط
    راهنمای جامع راهکارهای نوین مدیریت ناوگان برای کسب‌وکارهای مدرن
    راهنمای جامع راهکارهای نوین مدیریت ناوگان برای کسب‌وکارهای مدرن
    ۲۳ شهريور ۱۴۰۴ . ۱۰:۲۲
    مشاهده بیشتر
    رهبری داده‌محور؛ چارچوب تصمیم‌گیری موفق در سازمان‌های مدرن
    رهبری داده‌محور؛ چارچوب تصمیم‌گیری موفق در سازمان‌های مدرن
    ۱۶ شهريور ۱۴۰۴ . ۱۱:۱۱
    مشاهده بیشتر
    تحول دیجیتال در بهداشت و درمان با فناوری‌های روز دنیا
    تحول دیجیتال در بهداشت و درمان با فناوری‌های روز دنیا
    ۱۱ شهريور ۱۴۰۴ . ۳:۴۸
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195