• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
      • یلونام
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • IaaS
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۰۲ دي ۱۴۰۰

    حضور نوآورانه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰

    راهکارهای سازمانی ایرانسل، در سال ۲۰۲۱ نیز هم‌چون سال‌های گذشته، در نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه ایران تله‌کام حضور داشت تا دستاوردهای خود را در زمینه تحول دیجیتال به صاحبان کسب‌وکار و علاقه‌مندان به حوزه فناوری‌های خلاقانه ارائه دهد.

    این نمایشگاه تخصصی از سال ۱۳۷۹، با هدف ایجاد بستری مناسب برای آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران با آخرین دستاوردهای فناوری و صنعت در  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    بازدید دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل از نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰

    در دومین روز از نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰، دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل ضمن بازدید از غرفه‌های متعدد نمایشگاه تلکام در نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیدار با مهندس علی‌اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات،  با بیان این مطلب که حرکت به سمت هوشمندسازی و یکپارچه‌سازی خدمات، گریزناپذیر است، از آمادگی ایرانسل برای سرمایه‌گذاری و توسعۀ ظرفیت‌های زیرساختی در این زمینه خبر داد و همراهی همۀ دستگاه‌ها را پیش‌زمینۀ الزامی برای تحقق هدف فوق، عنوان کرد.

    دستاوردها و سرویس‌های نوآورانه راهکارهای سازمانی ایرانسل در بیست‌و‌دومین نمایشگاه تله‌کام به ‌شکل سرویس‌هایی به‌روز و همگام با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به سازمان‌ها عرضه شد. این سرویس‌ها عبارتند از:

    • خدمات زیرساخت ابری

    /wp-content/uploads/2021/12/11-2-e1640266083199.jpg

    زیرساخت ابری ایرانسل (Infrastructure as a Service-IaaS) بستری برای ذخیره‌سازی و پردازش داده‌های کسب‌وکارها بر بستر اینترنت است. این سرویس از امکاناتی چون مدل پرداخت Pay as you go، بک‌آپ‌گیری خودکار و فایروال بهره می‌برد. امنیت، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و مقرون‌به‌صرفه بودن از ویژگی‌های اصلی زیرساخت ابری راهکارهای سازمانی ایرانسل است.

    • سرویس VPN سازمانی

    /wp-content/uploads/2021/12/111-e1640266111683.png

    سرویس VPN سازمانی شبکه‌ای خصوصی و مستقل از اینترنت شامل شبکه امن همراه APN، VPNLite و +VPN است.

    با استفاده از سرویس شبکه امن همراه (APN) گروهی از سیم‌کارت‌ها در قالب یک شبکه خصوصی و مجازی بر روی شبکه امن تلفن همراه ایرانسل با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌کنند. سرویس‌های VPNLite و VPN+نیز، که نسل ارتقا یافته APN هستند، یک شبکه WAN خصوصی را در کانالی امن و بدون وابستگی به اینترنت، برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند.

    • سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)

    /wp-content/uploads/2021/12/1111-e1640266142861.png

    سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) راهکاری مبتنی بر اینترنت اشیا (Internet of Things- IoT) است که به کمک آن می‌توان اطلاعات قابل اندازه‌گیری خودروها را، جمع‌آوری و تحلیل کرد. سامانه مدیریت هوشمند ناوگان ایرانسل از سه بخش اصلی سخت‌افزار (سنسورها)، بستر انتقال اطلاعات و نرم‌افزارهای مدیریتی تشکیل شده و دارای ماژول‌هایی چون تحلیل رفتار راننده، سنجش آنلاین وزن بار و مدیریت مصرف سوخت است.

    • سرویس موبایل سازمانی (MVPN)

    /wp-content/uploads/2021/12/11111-1-e1640266198723.png

    MVPN سرویسی مبتنی بر سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل است که تمامی امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارمندان فراهم می‌کند. با این راهکار، مدیران کسب‌وکارها می‌توانند در هر مکان و هر زمانی با کارکنان خود در ارتباط باشند و با پرداخت آبونمان ماهیانه به ازای هر سیم‌کارت، از مکالمه رایگان و نامحدود بهره‌مند شوند.

    • واکه، نسل جدید سیستم بی‌سیم

    /wp-content/uploads/2021/12/1111111-e1640266221172.jpg

    واکه راهکاری بر پایه تکنولوژی PoC (Push to talk over Cellular) است که تنها با فشردن و نگه‌داشتن یک دکمه، امکان برقراری ارتباطی غیرهم‌زمان و چندرسانه‌ای (از طریق ارسال ویدئو، عکس و صدا) را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. امنیت و سرعت بالای برقراری تماس بدون شماره‌گیری از ویژگی‌های مهم این راهکار به شمار می‌آید.

    • راهکارهای دیجیتال ایرانسل

    این راهکارها عبارتند از : سامانه‌های یلوادوایز، یلوهاب و داناپلاس

    _ یلوادوایز، پلتفرم  تبلیغات هوشمند ایرانسل است که تمام امکانات لازم برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

    _ یلوهاب،  سامانه‌ای است که در آن کسب‌وکارها و توسعه‌دهندگان می‌توانند خدمات دیجیتال خود را در قالب API مدیریت و با دیگران تبادل کنند.

    _ داناپلاس، بستری امن برای برگزاری کلاس‌ها، وبینارها و جلسات آنلاین است. این پلتفرم دارای قابلیت‌هایی چون مصرف حداقلی اینترنت، امکان ایجاد کلاس‌های زیرمجموعه، برگزاری نظرسنجی و ارسال دعوت‌نامه به میهمانان جلسه است.

    در این رویداد غرفه‌ راهکارهای سازمانی ایرانسل از تاریخ ۲ تا ۵ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان از صنایع مختلف کشور بود. کارشناسان برگزیده ایرانسل بر اساس نوع فعالیت‌ و مقیاس کسب‌وکارهای مراجعین ، بهترین و مناسب‌ترین راهکار را به آن‌ها پیشنهاد دادند.

    لازم به ذکر است  راهکارهای سازمانی ایرانسل در حال توسعه تیم فروش و بازاریابی خود است، اگر در این حوزه، تمایل به همکاری با مجموعه ایرانسل دارید و به دلیل شرایط پاندمی و یا دلایل دیگر امکان حضور در نمایشگاه تلکام را نداشتید، می‌توانید با مراجعه به صفحه فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی در وب سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل، درخواست همکاری خود را ثبت نمایید، تیم راهکارهای سازمانی پس از بررسی با شما تماس خواهند گرفت.

    راهکارهای سازمانی ایرانسل با حضور فعال در نمایشگاه تله‌کام و سایر رویدادهای مهم عرصه فناوری همواره در مسیر تحول دیجیتال با شما همگام و همراه است و از فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای خود به سازمان‌ها و علاقه‌مندان حوزه کسب‌وکار بهره می‌برد.

    اخبار مرتبط
    رهبری داده‌محور؛ چارچوب تصمیم‌گیری موفق در سازمان‌های مدرن
    رهبری داده‌محور؛ چارچوب تصمیم‌گیری موفق در سازمان‌های مدرن
    ۱۶ شهريور ۱۴۰۴ . ۱۱:۱۱
    مشاهده بیشتر
    تحول دیجیتال در بهداشت و درمان با فناوری‌های روز دنیا
    تحول دیجیتال در بهداشت و درمان با فناوری‌های روز دنیا
    ۱۱ شهريور ۱۴۰۴ . ۳:۴۸
    مشاهده بیشتر
    امضای دیجیتال در تجارت الکترونیک؛ تضمین امنیت و سرعت در معاملات آنلاین
    امضای دیجیتال در تجارت الکترونیک؛ تضمین امنیت و سرعت در معاملات آنلاین
    ۵ شهريور ۱۴۰۴ . ۳:۴۳
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195