آخرین مطالب
تحولی بزرگ در موسسات حقوقی با کمک ذخیره‌سازی ابری

تحولی بزرگ در موسسات حقوقی با کمک ذخیره‌سازی ابری

آیا موسسات حقوقی می‌توانند اطلاعات خود را به فضای ابری انتقال دهند؟

1397/12/8 چهارشنبه
تعداد بازدید: 1179

 

آیا موسسات حقوقی می‌توانند اطلاعات خود را به فضای ابری انتقال دهند؟

انجمن ABA آمریکا در نظرسنجی اخیر خود دریافت که استقبال و استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری توسط شرکت‌های حقوقی در سال 2017 بیش از 40 درصد افزایش داشته که نزدیک به 60 درصد آنها به طور مرتب از خدمات ابری استفاده می‌کنند.

بیش از 20 انجمن حقوقی در کانادا، کلمبیا و ایالات متحده معتقدند وکلا می‌توانند برای نگهداری اطلاعات حقوقی مشتریان خود از پلتفرم‌های ابری استفاده کنند. آنها باور دارند فناوری ابری می‌تواند برای دسترسی به اطلاعات هنگام دفاع از موکل مورد استفاده قرار گیرد که در این بین انجمن حقوقی بریتیش کلمبیا در این زمینه نقش مهمی را ایفا کرده است.

تضمین حفظ امنیت اطلاعات مشتریان

تضمین حفظ امنیت اطلاعات مشتریان

کلیه پلتفرم‌های مطرح دنیا که در زمینه ذخیره‌سازی ابری فعالیت دارند برای حفظ امنیت و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات مشتریان، اطلاعات بارگذاری شده را از طریق کدگذاری ذخیره می‌کنند. امنیت اطلاعات موسسات حقوقی به واسطه رمزگذاری اطلاعات، شکستن داده‌ها به چندین قسمت و ذخیره‌سازی آنها در چندین مرکز داده امن و مدرن تامین خواهد می‌شود. از دیگر مزایای سامانه‌های ابری این است که سازمان‌ها می‌توانند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و از مزایای پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز بهره‌مند شوند.

توسعه‌پذیری فضای ذخیره‌سازی ابری یکی دیگر از مزایای این سرویس برای دفاتر حقوقی محسوب می‌شود. این قابلیت به موسسات اجازه می‌دهد در هر زمان که نیاز به حجم ذخیره‌سازی بیشتر یا کمتری دارند، بدون نیاز به خرید یا تعویض تجهیزات IT، تنها طرح کاربری خود را تغییر دهند. همچنین حجم اختصاص یافته به افراد یا بخش‌های مختلف به سادگی توسط مدیریت شرکت قابل تغییر است.

فضای ذخیره‌سازی ابری چگونه می‌تواند شرکت حقوقی شما را تغییر دهد؟

بهره‌مندی از پنل کاربری ساده و کارآمد در نسخه‌های تحت وب، اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ که امکان بارگذاری و دسترسی همیشگی به اطلاعات را برای کاربران فراهم می‌کند؛ ایجاد پوشه‌های اشتراکی بین کارکنان یا بخش‌های مختلف دفاتر حقوقی برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اطلاعات، که نهایتا موجب سرعت بخشیدن به فرایندهای اداری خواهد شد. همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها به صورت لینک دانلود، به آنها اجازه ‌می‌دهد به ‌آسانی فایل‌ها و داده‌های مورد نیاز را در قالب یک لینک دانلود در اختیار دادگاه یا موکل خود قرار دهند. این ویژگی تاثیر قابل توجهی در کاهش هزینه و زمان صرف شده برای انتقال اطلاعات خواهد داشت.

فضای ذخیره‌سازی ابری

با استفاده از این سامانه می‌توان جلوی از بین رفتن داده‌ها را نیز گرفت؛ اسناد و فایل‌ها ممکن است به علت مشکلات سخت افزاری، خطاهای نرم افزاری، خطاهای انسانی، تهدیدات امنیتی یا سرقت از بین بروند. اما در فضای ابری با پشتیبان‌گیری از اطلاعات و نگهداری آن در چندین سرور احتمال از دست دادن داده‌ها به صفر می‌رسد.

انتقال اطلاعات به فضای ابری به این معنا نیست که شما باید سرورهای موجود یا جریان‌های کاری را به کل تغییر دهید. تنها کافی است روند ذخیره‌سازی خود را با راهکارهای روز دنیا همگام کنید.

آیا استفاده از پلتفرم ابری کاهش هزینه در پی خواهد داشت؟

پلتفرم ابری

با استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری شاهد کاهش چشمگیر هزینه تامین، نگهداری، به‌روزرسانی و تعمیر تجهیزات IT مورد نیاز خواهید بود. صرفه‌جویی در هزینه‌های سرسام‌آور انتقال اطلاعات به روش‌های سنتی مثل استفاده از فلش، هارد اکسترنال، پیک موتوری، پرینت و... در نهایت موجب کاهش چشمگیر هزینه‌های عملیاتی موسسات حقوقی خواهد شد.



خدمات اختصاصی ایرانسل برای دفتار حقوقی

3 ترابایت فضای رایگان بعلاوه یک ماه اشتراک رایگان به همراه دسترسی کامل به پنل ذخیره‌سازی ابری ماد از مزایای طرح آزمایشی و رایگان است که برای شما در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید همین امروز کسب‌وکار خود را با استفاده از پلتفرم ذخیره‎سازی ابری ماد متحول کنید و از کلیه مزایای نامبرده شده در این مطلب بهره ببرید.

در صورت تمایل برای خرید سرویس ذخیره‌سازی ابری یا سفارشی‌سازی درخواست خود جهت دریافت مشاوره یا آگاهی از شرایط سرویس ابری ایرانسل با نام ماد، از طریق ارسال ایمیل به آدرس EB[@]mtnirancell.ir و شرح درخواست خود اقدام نمایید.


منابع:

آخرین مطالب
آخرین ویدیوها
آرشیو ویدیوها در آپارات

* نظر
وب سایت
* ایمیل
* نام

نظر دهید