.

موبایل سازمانی

مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های ایرانسل است که به صورت یک گروه تعریف شده و شرکت‌ها را قادر می‌سازد بدون نیاز به حضور پرسنل در محل شرکت، امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان خود داشته باشند.

.
.

سرویس موبایل سازمانی یا MVPN راهکاری است که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل فعال شده و کسب‌وکارها با استفاده از آن می‌توانند همه جا با کارکنان خود در ارتباط بوده و تمامی امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان خود داشته باشند. به کمک این راهکار، شرکت‌ها می‌تواند با پرداخت مبلغ آبونمان ماهیانه به ازای هر سیم‌کارت، از مکالمه رایگان و نامحدود بین پرسنل خود بهره‌مند شوند.

امکانات موبایل سازمانی

از جمله امکانات موبایل سازمانی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تفکیک تماس‌های کاری از تماس‌های شخصی
  • امکان ایجاد گروه‌های مختلف از کارکنان، نظارت بر تماس بین گروه‌ها و تعیین مدیر برای هر گروه
  • امکان اعمال محدودیت در تماس با پیش شماره‌های خاص (به عنوان مثال بستن کد یا پیش شماره خاص)

امکان یکپارچه سازی با سیستم سانترال (FMC)

به منظور یکپارچگی راهکار موبایل سازمانی، راهکار دیگری با نام FMC توسط ایرانسل طراحی شده است که از طریق آن می‌توان تلفن‌های رومیزی را با موبایل سازمانی در یک شبکه قرار داد. بدین ترتیب کارمندان قادر خواهند بود بدون نیاز به حفظ کردن شماره‌های طولانی موبایل، تنها با شماره‌گیری یک عدد 4 رقمی با تلفن همراه یا ثابت همکاران خود تماس بگیرند. برخی از مزایای قابلیت FMC عبارتند از:

  • مقرون به صرفه
  • راه‌اندازی سریع
  • دسترسی به کارکنان
  • استفاده آسان برای کارکنان
  • امکان استفاده نامحدود برای مکالمات دورن گروهی فارغ از نوع تلفن (همراه یا رومیزی)
.
.

مزایا و ویژگی‌های خدمات موبایل سازمانی ایرانسل برای کسب‌وکار شما:

  • کاهش هزینه مکالمات: با استفاده از خدمات موبایل سازمانی، هزینه مکالمات بین افراد سازمان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. به کمک این سرویس، سازمان می‌تواند با پرداخت هزینه آبونمان مقرون به صرفه برای هر سیم‌کارت، از مکالمه رایگان بین پرسنل خود بهره‌مند شود.
  • اختصاص شماره کوتاه به منظور تماس‌های درون سازمانی: آن دسته از کارکنان یک سازمان که خدمات موبایل سازمانی برای آنها فعال شده است می‌توانند با شماره گیری یک کد کوتاه 3 یا 4 رقمی (نظیر شماره داخلی) با هم ارتباط برقرار نمایند.
  • اختصاص شماره به صورت سریالی: برای استفاده از این سرویس، سازمان‌ها می‌توانند برحسب نیاز خود بازه‌ای از شماره‌های پشت سرهم را انتخاب نمایند.
  • امکان افزودن سیم‌کارت‌های فعلی کارکنان به شبکه موبایل سازمانی: از قابلیت‌های این سرویس افزودن سیم‌کارت‌های شخصی کارکنان به شبکه داخلی است، در این حالت، شماره افزوده شده نیز از کلیه امکانات و شرایط خدمات موبایل سازمانی بهره‌مند خواهند شد.
.
.

*
*
*
*
* نام استان
.