مدیریت جامع
سیم کارت های سازمانی

دسترسی به سامانه
خانه سامانه‌های سازمانی ایرانسل من سازمانی

ایرانسل من سازمانی با هدف سهولت استفاده و مدیریت سیم کارت های شرکتی با در نظر گرفتن نیازهای سازمان ها و شرکت ها در اختیار آنان قرار داده شده است. این برنامه به مدیران پرونده و مدیران حساب این امکان را می دهد تا نسبت به کنترل میزان مصرف سیم کارت های خود، جزئیات صورتحساب ها، پرداخت، خرید بسته افزایشی و دریافت صورتحساب خرید اقدام نمایند.

همچنین، از طریق این برنامه مدیریت خدمات و محصولات ویژه ارائه شده به سازمان ها و شرکت ها از قبیل حساب چندکاربره سرویس APN و پرداخت پیشرفته صورتحساب به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

notebook_pc play

مدیریت حساب سیم‌کارت‌های سازمانی

امکان مدیریت جامع سیم‌کارت‌های سازمانی با استفاده از نسخه تحت وب و اپلیکیشن موبایلی ایرانسل من سازمانی برای کلیه مشترکان سازمانی فراهم شده است.

تنها مدیران پروفایل و مدیران حساب شرکت‌ها می‌توانند از امکانات ایرانسل من (سازمانی) استفاده کنند. برای استفاده از این سامانه لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را معرفی کنند.

جهت معرفی مدیر پروفایل، درخواست خود را به آدرس ایمیل EBS@mtnirancell.ir (پشتیبانی مشترکان سازمانی ایرانسل) ارسال نمایید.

icon
آی‌اواس
icon
icon

مشتری گرامی؛

نسخه IOS اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی فعلا در دسترس نمی باشد.

لطفا به نسخه تحت وب مراجعه نمائید.

ایرانسل من سازمانی

  • نمایش سلسله مراتب مشترکان حقوقی
  • نمایش اطلاعات حساب عمومی مشترکین حقوقی (CGA)
  • نمایش اطلاعات حساب تجاری
  • نمایش اطلاعات هر حساب شامل:
  • تعداد کل سیم‌کارت‌ها، سیم‌کارت‌های فعال، مسدود و آماده فعال‌سازی
  • اطلاعات سپرده (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
  • اطلاعات آخرین قبض صادر شده (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
  • جزئیات صورتحساب 6 دوره آخر (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
  • نمایش اطلاعات هر سیم‌کارت شامل:
  • وضعیت سیم‌کارت
  • باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت
  • میزان باقیمانده از بسته‌های خریداری شده
  • اطلاعات اعتبار سیم‌کارت
  • نمایش کد قفل گشای شخصی (PUK)
  • جزئیات 15 کارکرد آخر
  • پرداخت پیشرفته صورتحساب
    • خرید بسته اینترنتی گروهی
    • تعریف گروه‌های مختلف و تعیین اشخاص در نقش مدیر گروه برای مدیریت پرداخت‌ها
    • امکان اصلاح یا حذف گروه های ایجاد شده
    • امکان مشاهده شماره های اضافه شدن به هر گروه و اضافه نمودن شماره جدید
  • مدیریت APN
    • مشاهده APN های فعال شده برای هر سیم‌کارت
    • مشاهده جزئیات APN به تفکیک سیم‌کارت
  • حساب چند کاربره
    • مشاهده لیست تمامی سرشاخه‌های موجود در پرونده
    • اعمال تنظیمات مربوط به حساب چندکاربره به ازای هر یک از سرشاخه‌ها
    • امکان خرید بسته‌های اشتراکی به ازای هر سرشاخه
    • امکان دریافت صورتحساب خرید بسته های اشتراکی
    • مشاهده جزئیات بسته های اشتراکی خریداری شده
    • تعیین سقف مصرف برای تک‌تک زیرشاخه‌ها و یا تمامی زیرشاخه‌ها
    • به اشتراک‌گذاری حساب ریالی
    • امکان اضافه کردن زیرشاخه
    • دانلود جزییات زیرشاخه با فرمت CSV
  • خرید بسته‌های اینترنتی برای سیم‌کارت‌های موجود در پرونده
  • امکان دریافت صورتحساب/ رسید خرید بسته اینترنتی
  • دانلود صورتحساب/ رسید خرید بسته اینترنتی
  • مشاهده تاریخچه خرید بسته‌های اینترنتی
  • ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها
  • دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی واحد کسب‌وکار سازمانی

سوالات متداول

  • به دلیل امکان اعمال تغییرات بر روی کل سیم‌کارت‌ها، تنها مدیر پرونده و مدیر حساب قادر به ورود به برنامه هستند.
  • می‌توان با جستجوی کلمه My Business Irancell در برنامه‌های SibApp، Google Play، Bazar و Myket نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.
  • برای ورود به ایرانسل من سازمانی، نیاز به شماره مدیر پرونده / مدیر حساب و رمز ورود دارید.
  • از سه روش زیر قادر به دریافت رمز ورود خواهید بود:
    • ارسال ایمیل به EBS@mtnirancell.ir جهت دریافت رمز ثابت
    • ارسال رمز یکبار مصرف به شماره موبایل وارد شده (که تنها می‌تواند شماره مدیر گروه و یا شماره مدیر حساب باشد)
    • ارسال رمز یکبار مصرف به آدرس ایمیل ثبت شده در پروفایل
  • خیر. مدیر حساب تنها قادر به مشاهده و مدیریت سیم‌کارت‌های زیرمجموعه خود است.
  • بله. در صورت خرید بسته افزایشی و یا بسته اینترنتی اشتراکی، صورتحساب/ رسید خرید برای شخصی که بسته را خریداری کرده (مدیر پرونده و یا مدیر حساب) ایمیل می‌شود.
  • صورتحساب‌ها به آدرس ایمیل شخص خریدار (مدیر پرونده/ مدیر حساب) ارسال می‌شود و تا 30 دقیقه بعد از آن در تاریخچه خرید بسته افزایشی نیز قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در منوی تاریخچه، قادر به مشاهده خریدهای 15 روز گذشته خود نیز خواهید بود.
  • بله. می‌توان زمان خرید بسته اینترنتی آدرس ایمیل فرد مورد نظر را وارد نمود.