خرید سیم‌کارت یا محصولات سازمانی.

در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیم‌کارت سازمانی فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران ، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان (که آدرس و شماره تماس آنها در وبسایت موجود می باشد) امکان‌پذیر است.

درخواست بایستی از سوی یک سازمان یا شرکت صورت گرفته و مدارک زیر، ارائه شوند:

  • تصویر آگهی تأسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
  • کد اقتصادی و شناسه ملی
  • آدرس و کد پستی سازمان
  • نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
  • اصل معرفی‌نامه فرد مراجعه‌کننده به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز (برای تهیه سیم‌کارت و مودم سازمانی)
  • تصویر کارت ملی نماینده شرکت (برای تهیه سیم‌کارت و مودم سازمانی)

برای خرید سیم‌کارت یا محصولات سازمانی، می توان فقط از طرق زیر اقدام کرد:

  • ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir
  • تکمیل کردن فرم درخواست در وبسایت سازمانی ایرانسل

تغییر مالکیت سیم‌کارت‌های سازمانی.

برای تغییر مالکیت سیم‌کارت‌های سازمانی، می توان مدارک زیر را به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir ارسال نمایید:

  • نامه درخواست شرکت مبنی بر انتقال سیم‌کارت‌های افراد مشخص به مالکیت شرکت
  • لیست سیم‌کارت‌ها
  • نامه رضایت اشخاص حقیقی با امضا و اثر انگشت مبنی بر رضایت کامل در تغییر مالکیت سیم‌کارت‌های شخصی به شرکت.
  • تصویر کارت ملی مالک فعلی سیم‌کارت
  • تصویر کارت ملی نماینده شرکت خریدار
  • معرفی یک نفر نماینده شرکت بر رروی سربرگ
  • تکمیل فرم پیوست

امکان تبدیل سیم‌کارت‌های شخصی به سیم‌کارت‌های شرکتی وجود دارد اما امکان تبدیل ‌سیم‌کارت‌های سازمانی به شخصی در حال حاضر وجود ندارد.

پرداخت مبلغ خرید و صورت‌حساب‌های ماهیانه.

مشتریان سازمانی می‌توانند با دراختیار داشتن شماره حساب و شناسه پرداخت اعلام شده (در پیش فاکتور یا قرارداد رسمی) با استفاده از طرق زیر اقدام به پرداخت نمایند:

  • پرداخت حضوری در بانک ملت
  • کارت به کارت از طریق خودپردازهای بانک ملت
  • حواله اینترنتی

سرویس APN.

علاوه بر تعویض سیم‌کارت تنظیمات خاصی نیز باید در شبکه ایرانسل انجام شود. حهت دریافت راهنمایی با شماره تلفن ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ تماس حاصل فرمائید.

بله. مگر به درخواست مشتری که می‌توان این سرویس‌ها را حذف کرد.

بله، از همان سیم‌کارت‌ها نیز می‌توان استفاده کرد. البته باید طی یک نامه رسمی بر روی سربرگ شرکت لیست شماره‌های مورد نظر به ایرانسل جهت فعال‌سازی ابلاغ شود.

خیر در حال حاضر نصب وراه اندازی سرویس توسط خود مشترک انجام میشود. البته راهنمایی‌های لازم به مشتری ارائه می‌شود.

بله جهت استفاده یک درخواست کتبی با مضمون APN TEST به ایمیل EB@mtnirancell.ir ارسال نمائید. تا ٤٨ ساعت مسئول اجرایی فروش شرکت ایرانسل با شما تماس می‌گیرند.

سرویس MVPN.

بله، برای افزودن شماره لازم است لیست شماره‌های مورد نظر را همراه با درخواست رسمی شرکت به ایمیل EBS@mtnirancell.ir اعلام نمایید. برای حذف شماره نیز لازم است با رویه‌ای مشابه، به حذف شماره اقدام شود.

این تخفیف به دوشیوه برای سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل استفاده است:

  • اشتراک ماهیانه: دراین مدل سازمان‌ها براساس تعدد نفرات و حجم مصرف، هزینه اشتراک ثابت ماهیانه به ازای هر فرد پرداخت می کنند و براساس آن امکان مکالمه نامحدود بین افراد سازمان برای آن‌ها فراهم می‌گردد.

سرویس Advanced Top up.

استفاده از آی پی استاتیک روی سیم‌کارت‌های TD- LTE و همچنین سیم‌کارت‌هایی که دارای سرویس APN هستند مقدور است.
* شایان ذکر است این IP بصورت IP) Public معتبر اینترنتی) نیست.

سازمان‌ها یا شرکت‌ها می‌توانند کد دستوری مورد نظر خود را در در نامه رسمی ممهور به آدرس EB@mtnirancell.ir ارسال نمایند. در صورتیکه کد مورد نظر شامل کدهای شبای بانک‌ها یا کدهای رزرو دیگر سازمان‌ها نباشد، می توان کد دستوری را برای شما رزرو کرد.

هر کد دستوری به مدت یک سال با توجه به قرارداد دوجانبه به شرکت یا سازمان اجاره داده می شود. قیمت کدهای دستوری براساس تعداد تراکنش برثانیه TPS درخواستی و نوع شماره کد محاسبه خواهد شد.

سازمان‌ها یا شرکت‌ها می‌توانند کد دستوری مورد نظر خود را در در نامه رسمی ممهور به آدرس EB@mtnirancell.ir ارسال نمایند. در صورتیکه کد مورد نظر شامل کدهای شبای بانک‌ها یا کدهای رزرو دیگر سازمان‌ها نباشد، کد دستوری به رزور سازمان یا شرکت مربوطه در خواهد آمد.

هر کد دستوری به مدت یک سال با توجه به قرارداد دوجانبه به شرکت یا سازمان اجاره داده می‌شود. قیمت کدهای دستوری براساس تعداد تراکنش برثانیه TPS درخواستی و نوع شماره کد محاسبه خواهد شد.

خیر . صرفا یک دسترسی به اینترنت نیاز است که با وارد شدن به آدرس اینترنتی سامانه خود می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

خیر، در سامانه فقط امکان ارسال به شماره‌های ایرانسل وجود دارد.

با ارسال درخواست رسمی به ایمیل EB@mtnirancell.ir و دریافت پیش فاکتور اقدام به پرداخت صورتحساب با یکی از روش‌های پرداخت کنید. با اعلام صورتحساب پرداختی به ایمیل ذکرشده افزایش اعتبار در سامانه MSDP شما انجام خواهد شد.

هزینه‌ای برای راه اندازی سامانه گرفته نم‌یشود و در صورت تمدید قرارداد می‌توان به صورت مادام العمر از این سامانه استفاده کرد.

نماینده شرکت می‌تواند با ارتباط با بخش فروش سازمانی ایرانسل و تکمیل فرم فعال‌سازی سرویس شارژ پیشرفته موارد زیر را در اختیار بخش ایرانسل قرار دهد:

  • نام گروه‌های مختلف به همراه مدیر تک تک گروه‌ها.
  • تعیین لیست شماره تلفن‌هایی که این سرویس لازم است بر روی آنها فعال گردد.
  • تعریف سیاست دریافت اعلان‌های پیامکی حد اعتبار.
  • تعریف سیاست‌های پرداخت اتوماتیک برای گروه ها، حساب‌ها و سرویس‌ها.
  • تعریف آستانه‌های مشخص برای پرداخت خودکار.
  • تعیین مدیر پرونده جهت انجام امور پرداخت پیشرفته.

سرویس MSDP.

خیر . صرفا یک دسترسی به اینترنت نیاز است که با وارد شدن به آدرس اینترنتی سامانه خود می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

خیر، در سامانه فقط امکان ارسال به شماره‌های ایرانسل وجود دارد.

با ارسال درخواست رسمی به ایمیل EB@mtnirancell.ir و دریافت پیش فاکتور اقدام به پرداخت صورتحساب با یکی از روش‌های پرداخت کنید. با اعلام صورتحساب پرداختی به ایمیل ذکرشده افزایش اعتبار در سامانه MSDP شما انجام خواهد شد.

هزینه‌ای برای راه اندازی سامانه گرفته نم‌یشود و در صورت تمدید قرارداد می‌توان به صورت مادام العمر از این سامانه استفاده کرد.

سرویس USSD.

سازمان‌ها یا شرکت‌ها می‌توانند کد دستوری مورد نظر خود را در در نامه رسمی ممهور به آدرس EB@mtnirancell.ir ارسال نمایند. در صورتیکه کد مورد نظر شامل کدهای شبای بانک‌ها یا کدهای رزرو دیگر سازمان‌ها نباشد، کد دستوری به رزور سازمان یا شرکت مربوطه در خواهد آمد.

هر کد دستوری به مدت یک سال با توجه به قرارداد دوجانبه به شرکت یا سازمان اجاره داده می‌شود. قیمت کدهای دستوری براساس تعداد تراکنش برثانیه TPS درخواستی و نوع شماره کد محاسبه خواهد شد.

سرویس تبلیغات بر بستر تلفن همراه.

سازمان‌ها یا شرکت‌ها می‌توانند کد دستوری مورد نظر خود را در در نامه رسمی ممهور به آدرس EB@mtnirancell.ir ارسال نمایند. در صورتیکه کد مورد نظر شامل کدهای شبای بانک‌ها یا کدهای رزرو دیگر سازمان‌ها نباشد، می توان کد دستوری را برای شما رزرو کرد.

هر کد دستوری به مدت یک سال با توجه به قرارداد دوجانبه به شرکت یا سازمان اجاره داده می شود. قیمت کدهای دستوری براساس تعداد تراکنش برثانیه TPS درخواستی و نوع شماره کد محاسبه خواهد شد.

سرویس IP Statics.

استفاده از آی پی استاتیک روی سیم‌کارت‌های TD- LTE و همچنین سیم‌کارت‌هایی که دارای سرویس APN هستند مقدور است.
* شایان ذکر است این IP بصورت IP) Public معتبر اینترنتی) نیست.

اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی.

به دلیل امکان اعمال تغییرات بر روی کل سیم‌کارت‌ها، تنها مدیر پرونده و مدیر حساب قادر به ورود به برنامه هستند.

می‌توان با جستجوی کلمه My Business Irancell در برنامه‌های SibApp، Google Play، Bazar و Myket نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

برای ورود به ایرانسل من سازمانی، نیاز به شماره مدیر پرونده / مدیر حساب و رمز ورود دارید.

از سه روش زیر قادر به دریافت رمز ورود خواهید بود:

  • تعیین رمز کنترل حساب اینترنتی. اگر تا به حال این رمز را دریافت نکرده اید، به اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی بخش ثبت نام مراجعه کنید. همچنین می‌توانید یک پیامک بدون متن به 130 بفرستید.
  • ارسال رمز یکبار مصرف به شماره موبایل وارد شده (که تنها می‌تواند شماره مدیر گروه و یا شماره مدیر حساب باشد)
  • ارسال رمز یکبار مصرف به آدرس ایمیل ثبت شده در پروفایل

خیر. مدیر حساب تنها قادر به مشاهده و مدیریت سیم‌کارت‌های زیرمجموعه خود است.

بله. در صورت خرید بسته افزایشی و یا بسته اینترنتی اشتراکی، صورتحساب/ رسید خرید برای شخصی که بسته را خریداری کرده (مدیر پرونده و یا مدیر حساب) ایمیل می‌شود.

صورتحساب‌ها به آدرس ایمیل شخص خریدار (مدیر پرونده/ مدیر حساب) ارسال می‌شود و تا 30 دقیقه بعد از آن در تاریخچه خرید بسته افزایشی نیز قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در منوی تاریخچه، قادر به مشاهده خریدهای 15 روز گذشته خود نیز خواهید بود.

بله. می‌توان زمان خرید بسته اینترنتی آدرس ایمیل فرد مورد نظر را وارد نمود.