post image

به دنبال افزایش بهره‌وری باشید، نه کاهش هزینه در سازمان!

کاهش هزینه سازمان، با بهره‌گیری از راهکارها و استراتژی‌های نوین بسیار ساده شده است.


چگونگی تنظیم دخل‌وخرج، یک دغدغه همیشگی است؛ فرقی ندارد که رهبر یک سازمان بزرگ باشید یا مدیریت یک کسب و کار کوچک را برعهده داشته باشید! اما واقعیت این است که راه‌حل این نوع از نگرانی‌ها فقط افرایش درآمد سازمان نیست، بلکه شما به یک استراتژی کاهش هزینه در سازمان خود احتیاج دارید. نگرشی که  روی جزئیات و بهینه کردن «کارکردها» تمرکز می‌کند، نه حذف آن‌ها. در ادامه مواردی را مطرح می‌کنیم که رعایت آن‌ها می‌تواند به بهبود این موضوع کمک کند و شما را در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ سازمان یاری دهد.

مدیریت جلسات برای کاهش هزینه‌های سازمان!

/wp-content/uploads/2020/01/333-e1662818611791.jpg

یکی از عمده‌ترین هزینه‌هایی که ممکن است حتی به آن فکر نکرده باشیم، هزینه‌ تعاملات و جلسات درون و برون‌سازمانی است. اگر تیم فروش فعالی دارید می‌توانید هزینه‌هایشان را پیش‌بینی کنید.

اگر تیم شما جلسات زیادی با مشتریان دارند باید برای هر مأموریت هزینه ایاب‌وذهاب در نظر بگیرید، شاید با انتخاب ساختمانی دور از مرکز شهر، در ابتدا هزینه کمتری ‌بپردازید، اما در طی زمان شما بابت زمان و هزینه مأموریت‌ها در حال پرداخت هزینه بیشتری هستید. یکی از راهکارهای کاهش هزینه سازمان که می‌توانید از طریق آن، این چالش را حل کنید، سرویس دانا پلاس است که بااستفاده از آن می‌توانید تمام جلسات خود را به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار کنید و یکی از عوامل هزینه‌ساز سازمان‌تان را حذف کنید.

بیشتر بخوانید:

چرا باید از ویدیو کنفرانس استفاده کنیم؟

استراتژی کاهش هزینه در سازمان با حذف مصرف کاغذ

/wp-content/uploads/2020/01/33333-e1662818662449.jpg

در عصر جدید، یکی از مهم‌ترین راهکارهای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه در سازمان، حذف سیستم‌های کاغذی از یک سازمان است. البته وقتی از سیستم‌های کاغذی حرف می‌زنیم، منظورمان فقط خرید کاغذ و هزینه‌های مربوط به آن نیست؛ تهیه‌ کاغذ، نگه‌داری از مدارک کاغذی، طبقه‌بندی و بایگانی آن‌ها، جستجو و دسترسی به آن‌ها در مواقع ضروری و… نیازمند نیروی کار بیشتر، فضای بزرگ‌تر و هزینه‌های بیشتر است. با دیجیتالی کردن تمام اسناد و مدارک، نه تنها نگه‌داری، طبقه‌بندی و دسترسی به اطلاعات آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود، بلکه شاهد کاهش هزینه سازمان خواهیم بود و گامی مثبت در راستای حفظ محیط زیست برداشته خواهد شد. خدمات ابری ایرانسل با انعطاف‌پذیری و قدرت پردازش بالا در کنار هزینه کم، امنیت بالا و دسترسی آسان به اطلاعات راهکاری ایده‌آل به عنوان زیرساخت و بستر ذخیره‌سازی اطلاعات است که می‌توانید علاوه‌بر افزایش بهره وری در کسب‌وکار برای  کاهش هزینه سازمان خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

خدمات ابری، فناوری دوستدار محیط زیست

کنار گذاشتن راهکارهای کلاسیک!

/wp-content/uploads/2020/01/3333333-e1662818712991.jpg

بسیاری از راهکارهای افزایش بهره‌وری در سازمان که پرداختن به آن سال‌ها زمان برده، راه‌حل‌هایی کلاسیک است. این راه‌حل‌ها عملاً یادآوری‌هایی ضروری محسوب می‌شوند، اما تکنولوژی‌های نوین مدام راهکارهای جدید ارائه می‌دهند. راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز در ارائه و خلق این راهکاری نوین و جدید همیشه پیش‌رو بوده است و سرویس‌هایی مانند دانا پلاس و سرویس موبایل سازمانی  (MVPN )کاملا گواه این موضوع هستند. در ادامه با سرویس موبایل سازمانی بیشتر آشنا می‌شویم.

 

  • MVPN چیست؟

سرویس موبایل سازمانی (MVPN) همراه‌با سیم‌کارت سازمانی ارائه می‌شود که مختص به شرکت‌ها و سازمان‌ها است. این سرویس به منظور مدیریت ارتباطات سازمانی و کاهش هزینه‌های ارتباطی، برای کارکنان یک سازمان خریداری می‌شود. این سیم‌کارت‌ها به عنوان درگاه ارتباطی سازمان با مشتریان و تأمین‌کنندگان، برای همیشه تحت مالکیت سازمان باقی خواهد ‌ماند.

استفاده از سیم‌کارت سازمانی، باعث سرعت بخشیدن به مدیریت ارتباطات و آسان‌تر شدن روند تأمین اینترنت برای اعضای سازمان می‌شود. ارائه شماره تلفن متمایز شرکتی، موجب حفظ اعتبار سازمان شده و با تخصیص شماره‌های سریالی به کارکنان، در ذهن بقیه کارکنان و مشتریان به راحتی باقی می‌ماند.

با استفاده از این سرویس که در راستای استراتژی کاهش هزینه در سازمان شکل گرفته است، کارکنان یک شرکت می‌توانند با همکاران خود به صورت رایگان مکالمه کنند و لازم نیست بابت تماس‌های داخلی هزینه‌ای پرداخت کنند. همچنین اعضا درون سازمان بدون پرداخت مبلغی اضافه می‌توانند به صورت هم‌زمان با هم مکالمه داشته باشند و بدون نیاز به نصب برنامه یا تغییر تنظیمات تلفن همراه، کنفرانس برگزار کنند. این ویژگی در بسیاری از سازمان‌ها مفید و موثر واقع شده و باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ سازمان‌ها است.

برای مدیریت آسان سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل می‌توان از ایرانسل من سازمانی استفاده کرد. به این ترتیب مدیر مجموعه می‌تواند با خرید یک بسته‌ مکالمه، دیتا و پیامک، حجم مصرفی را بین اعضای گروه و با توجه به نیاز هر کس توزیع کند و به این ترتیب ضمن کنترل میزان مصرف، بر عملکرد اعضای سازمان، نظارت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

 با امکانات برنامه‌کاربردی «ایرانسل من سازمانی» بیشتر آشنا شوید!

 

سخن‌آخر

فکر کردن به کاهش هزینه سازمان، به معنای کم‌تر خرج کردن نیست، بلکه به معنای درست خرج کردن در راستای بهبود ساختارها و افزایش درآمد سازمان است؛ پس به‌جای نگرانی برای هزینه‌ها، به فکر افزایش بهره‌وری در سازمان خود باشید. برای کنترل بهره وری سازمان، راهکارهای جدید مدیریتی را به کار بگیرید. راهکارهایی که مهم‌ترین کاربردشان تغییر در نحوه‌ نگرش مدیریتی است؛ نگرشی که به دنبال تسهیل فرآیند‌ها و تعاملات‌ است تا افزایش بهره‌وری را برای یک سازمان به وجود آورد.

راهکارهای سازمانی ایرانسل در همین زمینه سرویس‌های متنوع و مختلفی را طراحی و ارائه کرده تا شما به عنوان مدیر، بتوانید علاوه‌بر کاهش هزینه‌ سازمان خود، افزایش بهره‌وری را نیز داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این خدمات می‌توانید از طریق آدرس ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

3 2 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

۷علت از بین رفتن انگیزه در محل کار

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا گاهی انگیزه‌ای برای کار کردن نداریم؟

بازدید: 8316

blog image

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

۹ مهارت برای ایجاد ارتباط مؤثر در محل کار

پیشرفت شغلی شما در گرو برقراری ارتباط مؤثر در محل کار است.

بازدید: 7095

blog image

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

معرفی بهترین نرم‌‌افزارهای نقشه ذهنی (Mind Mapping) در سال ۲۰۱۹ !

نقشه ذهنی چیست و بهترین نرم‌افزار‌ها در این زمینه کدام‌اند؟

بازدید: 5469