post image

حسابداری ابری، راهکاری نوین برای کسب‎‌وکارهای فعال در حوزه مدیریت مالی

کسب‌وکارها می‌توانند به کمک فناوری‌های ابری، به فرایندهای کاری‌شان سرعت بیشتری بدهند.


همان‌طور که در  بلاگ‌های گذشته نیز گفته‌ایم بیش از ۷۸ درصد سازمان‌ها تمایل دارند فناوری ابری را در حوزه هوش تجاری و مدیریت اطلاعات سازمان خود به‌کار بگیرند.

/wp-content/uploads/2018/07/12-e1628575943385.jpg

با انتقال سیستم مالی و حسابداری به فضای ابری، کسب‌وکارها می‌توانند فرآیندهای کاری‌شان را تسهیل کنند. چرا که تمامی اعضای سازمان می‌توانند بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های جغرافیایی، به‌تمامی فایل‌های کاری خود دسترسی داشته باشند.

یکی از نمونه‌های کاربردی این حوزه، نرم‌افزارهای حسابداری ابری محسوب می‌شوند که بسیاری از فرآیند‌ها را به‌صورت خودکار اجرا می‌کنند. برای مثال، تأییدیه‌های پرداخت را می‌توان به‌صورت آنلاین و با کمک کامپیوتر، لپ‌تاپ و موبایل انجام داد تا سیستم به‌صورت خودکار، آن را با سایر سطوح سازمان به اشتراک بگذارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری بیشتر آشنا شوید.

 

پیاده‌سازی، تعمیر و نگهداری آسان‌

یکی از نکات قابل توجه برای استفاده از نرم‌افزار مالی شرکت، امکان میزبانی محلی یا ابری آن است. نرم‌افزاری که بر پایه خدمات ابری باشد اجرای ساده و سریع‌تری خواهد داشت، زیرا نیازی به فراخوانی اطلاعات از سرورهای راه دور یا نزدیک ندارد. دیگر مزیت آن جلوگیری از هزینه‌های گزاف جهت خرید سخت‌افزارها مورد نیاز  برای نگهداری از اطلاعات یا استخدام کارشناس IT است. زیرا نگهداری و پشتیبانی از نرم‌افزارهای مالی ابری بر عهده شرکت ارائه‌دهنده سرویس (SaaS) خواهد بود.

 

همکاری ساده‌تر با شرکای تجاری

استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری منجر می‌شود همکاری ساده‌تری با شرکای تجاری خود داشته باشید و فرآیندهای پرداخت، تأییدیه و گزارش‌دهی را سریع‌تر  از قبل حل‌وفصل کنید. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از حسابداری ابری برای سازمان‌ها، بدون شک افزایش فروش توسط پیمانکاران و تسهیل فرایندهای کاری فی‌مابین خواهد بود.

 

دسترسی آسانتر  به داده‌ها

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری ابری، دسترسی آسان پرسنل سازمان‌ها به داده‌ها و ابزارهای خود است. آن‌ها می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و از طریق هر دستگاهی به داده‌ها و اسناد و مدارک مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، داده‌ها را در کم‌تر از۱دقیقه به‌روزرسانی و ذخیره‌سازی کنند و آن‌ها را با دیگر اعضای سازمان به اشتراک بگذارند. سازمان‌ها با استفاده از این سامانه می‌توانند نیروهای خود را به‌صورت دورکار نیز استخدام نمایند.

/wp-content/uploads/2018/07/123-e1628575954487.jpg

مزایای استفاده از تکنولوژی‌های ابری تنها به همین‌جا محدود نمی‌شود. سرعت بالا، فراگیر بودن، چابکی، مقیاس‌پذیری، دسترسی آسان به داده‌ها و صرفه اقتصادی مزایایی هستند که پردازش ابری را به ابزاری مطلوب برای تحلیل داده‌ها و پردازش اطلاعات تبدیل کرده‌اند.

با توجه به محدودیت وب‌سایت‌ها و خدمات ارائه شده توسط کمپانی‌های خارجی، ایرانسل با تکیه بر دانش بومی، شرکای تجاری مجرب و بستر شبکه جامع و نوین خود اقدام به ارائه خدمات ابری روزآمد با بالاترین کیفیت ممکن کرده است. این خدمات که شامل ذخیره‌سازی ابری  و  مرکز داده ابری ایرانسل می‌شود به شرکت‌های ایرانی امکان بهره‌مندی از به روزترین راهکارهای سازمانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را می‌دهند.

اکنون کسب‌وکارهای ایرانی می‌توانند بدون نیاز به سرورها و تجهیزات محلی، با استفاده از زیرساخت ابری ایرانسل ، اطلاعات مورد نیازشان را به اشتراک بگذارند و در هر زمان و هر لحظه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

ساخت سرور مجازی در کم‌تر از۲ دقیقه، امنیت بالا، امکان تهیه نسخه پشتیبان، قابلیت مقیاس‌پذیری منابع، پرداخت هزینه بر مبنای میزان استفاده، و دسترسی به پنل سلف‌سرویس تنها بخشی از ویژگی‌های این سرویس هستند.

 

منابع:

https://www.expressinfo.com

https://www.cognoscape.com

3 2 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۳۹۹/۰۵/۰۵

با امکانات و قابلیت‌های سرویس زیرساخت ابری ایرانسل آشنا شوید!

معرفی کامل سرویس زیرساخت ابری ایرانسل و استفاده از قابلیت‌های آن در کسب‌وکارها

بازدید: 4307

blog image

۱۳۹۹/۰۴/۲۲

هر آن‌چه که باید در مورد رایانش ابری بدانید

رایانش ابری یا cloud computing، راهکاری ایده‌آل برای ذخیره‌سازی اطلاعات سازمان شما

بازدید: 4165

blog image

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

معرفی داشبورد زیرساخت ابری ایرانسل

چگونه به کمک داشبورد زیرساخت ابری ایرانسل سرور مجازی بسازیم؟

بازدید: 3563