post image

تجربه کانون ایران نوین در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

چگونه سرویس MVPN ایرانسل ارتباطات درون‌سازمانی آژانس تبلیغاتی ایران نوین را بهبود بخشید؟


آژانس‌های تبلیغاتی در دسته‌ی شرکت‌های خدماتی قرار می‌‌گیرند که در آن‌ها دامنه‌ی وظایف نیروی انسانی بسیار گسترده است و تعامل با مشتریان متعدد، بخش بزرگی از فعالیت‌های روزمره‌ی آن‌ها را تشکیل می‌دهد؛ به همین علت ارتباط درون‌سازمانی و برون‌سازمانی باکیفیت و مؤثر، یک نیاز‌ اساسی  برای این شرکت‌ها محسوب می‌شود.

امروزه، باتوجه‌ به تغییر سبک ‌کار نیروی انسانی در سازمان‌ها، استفاده از روش‌های سنتی ارتباط درون‌سازمانی، نظیر تلفن ثابت، دیگر راه‌گشای مشکلات نیستند، در بلاگ حاضر به چالش آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین در این حوزه و تأثیر راهکار ‌‌های سازمانی ایرانسل در رفع مشکلات این شرکت می‌پردازیم.

آشنایی با آژانس تبلیغاتی کانون ایران‌ نوین

/wp-content/uploads/2022/06/33-e1654662013985.png

کانون ایران نوین، یک آژانس تبلیغاتی تمام خدمت و نام‌آشنا در ایران است.  دامنه‌ی خدمات تبلیغاتی این آژانس تمام حوزه‌های تبلیغات را دربرمی‌گیرد. این شرکت از سال ۱۳۶۹ تا به امروز با برند‌های بزرگ ایرانی همکاری داشته است.

در این شرکت حدود ۷۰۰ نیروی فعال در دپارتمان‌های متعدد از قبیل؛ چاپ، رسانه‌های محیطی، رسانه‌های ارتباط حضوری(BTL)  ، دیجیتال مارکتینگ، تولید تیزر تلویزیونی و… به فعالیت می‌پردازند که ارتباط درون‌سازمانی، نقشی اساسی برای برخط کردن این واحد‌ها برای پیشبرد اهداف مشتریان، ایفا می‌کند. مدیران این شرکت بعد از مشورت با متخصصان راهکارهای سازمانی ایرانسل سرویس موبایل سازمانی یا MVPN  را به‌عنوان راه‌حل چالش‌های خود انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید:

تجربه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

چالش آژانس تبلیغاتی کانون ایران‌ نوین در ارتباطات سازمانی

/wp-content/uploads/2022/06/333-e1654662048645.png

در بحث ارتباط درون‌سازمانی، تعداد بالای نیروی انسانی و دپارتمان‌ها از یک سو، شیوه خدمت‌رسانی این شرکت‌ که گاهی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی روزهای تعطیل و خارج از زمان اداری را در بر می‌گیرد از سویی دیگر، این مجموعه را نیازمند نوعی تلفن سازمانی سیار می‌سازد.

ارتباط برون‌سازمانی هم یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های این شرکت محسوب می‌گردد که برای رفع آن داشتن یک راه ارتباط ثابت که استفاده از آن وابسته به حضور در محل شرکت نباشد، بسیار ضروری محسوب می‌گردد، نکته دیگر اینکه استفاده از پیام‌رسان‌ها برای ارسال فایل‌ها و یا ثبت مکالمات روزمره (بین مشتری و آژانس) امری بدیهی تلقی می‌گردد، اما لازمه‌ی استفاده از آن‌ها داشتن یک سیم‌کارت معتبر برای احراز هویت است. اگر برای ارتباط برون‌سازمانی از سیم‌کارت و اکانتی که متعلق به نیروی انسانی است استفاده گردد، علاوه بر اینکه حریم شخصی او تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد، در صورت جدا شدن فرد از سازمان، دسترسی به اکانت پیام‌رسانی که در آن گفت‌وگو با مشتری مستند شده است، دشوار خواهد بود.

این شرکت در ابتدا با تهیه سیم‌کارت‌های مجزا به دنبال حل مشکلات فوق بود، اما مدیریت هزینه‌های این سیم‌کارت‌ها و شماره‌های پراکنده‌ی آن‌ها چالش‌های دیگری را برای سازمان رقم زد.

بیشتر بخوانید:

تجربه شرکت توسعه و نوآوری شهر در استفاده از سرویس MVPN ایرانسل

آشنایی با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

/wp-content/uploads/2022/06/3333333-e1654662088475.jpg

سرویس موبایل سازمانی یا MVPN یکی از راهکارهای سازمانی ایرانسل است که با استفاده از آن امکاناتی نظیر، مکالمه‌ی رایگان نامحدود برای پرسنل، در دسترس ‌بودن کارکنان، اختصاص شماره سیم‌کارت به‌صورت سریالی و کد چند رقمی، حفظ حریم شخصی کارکنان و مدیریت گروهی سیم‌کارت‌ها از طریق پنل ایرانسل من سازمانی فراهم می‌گردد.

حل چالش‌های ارتباطی کانون ایران نوین با استفاده از راهکار MVPN

آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین از سال ۱۳۹۵ استفاده از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل را آغاز کرد. ابتدا این سرویس در اختیار مدیران این شرکت و سپس پرسنل واحد‌های مارکتینگ، تولید، تبلیغات محیطی،CRM و BTL  قرار گرفت که تا زمان نگارش این متن تعداد سیم‌کارت‌های سازمانی فعال به ۲۰۰  عدد رسیده است.

به گفته مدیر فناوری اطلاعات این شرکت ویژگی‌هایی نظیر؛ امکان انتخاب شماره‌ها در بازه‌ای مشخص و متوالی و تخصیص کد‌های ۳ تا ۵ رقمی به هر فرد، کار را برای کارکنان و مشتریان این شرکت آسان نموده، زیرا هر واحد با سرشماره‌ای به‌خصوص از واحد دیگر متمایز گشته است.

پنل مدیریت گروهی سیم‌کارت‌ها از دیگر موارد مثبتی بود که در گفت‌وگو با ایشان به آن اشاره شد، ایشان امکان شارژ و پرداخت گروهی، فعال و غیرفعال نمودن سیم‌کارت‌ها، تعیین حد اعتبار برای تماس‌های برون‌سازمانی را در صرفه‌جویی وقت و هزینه بسیار مؤثر دانستند.

بیشتر بخوانید:

سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)، تجربه متفاوت فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

 

میزان رضایتمندی کارکنان و مدیران کانون ایران‌ نوین از سرویس MVPN

دلایل رضایتمندی این مجموعه از سرویس موبایل سازمانی موارد زیر را شامل می‌شود:

  • رفع مشکلات ارتباطی این شرکت
  • سهولت مدیریت سرویس موبایل سازمانی ایرانسل
  • حفظ اطلاعات تماس مجموعه
  • حفظ حریم شخصی کاربران

رضایت مجموعه از این سرویس به حدی است که این شرکت برای ۱۰۰ شماره جدید ثبت سفارش نموده است، همچنین به دنبال رفع سایر نیاز‌های خود با استفاده از راهکار‌های سازمانی دیگر ایرانسل نظیر سرویس FMS برای مدیریت ناوگان ترابری برآمده است.

 

کلام آخر

آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین به‌منظور مدیریت دقیق ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی خود، امکان حفظ مکالمات بین مشتریان و کارکنان در پلتفرم‌های پیام‌رسان، سهولت دسترسی واحدهای مختلف به یکدیگر، ارتباط درون‌سازمانی رایگان که با پرداخت آبونمان ممکن می‌گردد، در حال بهره‌برداری و توسعه این سرویس در سازمان است.

اگر شما هم در کسب‌و‌کار خود با چالش‌هایی در زمینه ارتباطات درون‌سازمانی مواجه هستید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت موبایل سازمانی ایرانسل در وب سایت ما مراجعه کنید یا برای دریافت مشاوره  به آدرس EB@mtnirancell.ir  ایمیل بزنید.

4.9 9 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8171

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

تجربه شرکت توسعه و نوآوری شهر در استفاده از سرویس MVPN ایرانسل

چگونه سرویس MVPN ایرانسل هزینه‌های تماس شرکت توسعه و نوآوری شهر را کاهش داد؟

بازدید: 7581

blog image

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تجربه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

سرویس MVPN ایرانسل چگونه مسئله برقراری ارتباط را در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری حل کرد؟

بازدید: 5683