post image

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2021

ایرانسل با ارائه راهکارهای اختصاصی،کسب‌و‌کارها را در مسیر تحول دیجیتال همراهی می‌کند.


بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹) صبح روز سه‌شنبه پنجم اسفندماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرامرز رستگار -دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران- افتتاح شد.

 واحد راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز تازه‌ترین راهکارهای خود را در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱ در معرض بازدید کسب‌وکارها قرار داد. ایرانسل با ارائه راهکارهای موبایل سازمانی، شبکه امن همراه، سیستم گفتگوی ناهمگام امن، خدمات ابری، سامانه تبلیغاتی یلوادوایز و یلوهاب (بازار دیجیتال ایرانسل ویژه تبادل API)، همانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه نیز حضوری فعال داشت.

/wp-content/uploads/2021/02/Roze-2-1-scaled.jpg

در حاشیه این نمایشگاه تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران(صقا) در زمینه خودروهای متصل امضا شد.

بر اساس این تفاهم، دو شرکت در زمینه ایجاد زیرساخت‌های مبتنی بر اینترنت اشیا و پلتفرم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خودروهای متصل، بر اساس تقاضا و نیاز شرکت‌های خودروساز، در جهت توسعه بازار و ارائه خدمات مبتنی بر فناوری همکاری خواهند داشت.

خودروهای متصل با اتصال به یک شبکه ارتباطی می‌توانند به صورت یکپارچه با یک اکوسیستم هوشمند در ارتباط باشند و  صورت مداوم، در حال دریافت یا ارسال داده باشند. این تکنولوژی امـکان اتصال به خـودرو از راه دور، بررسی ترافیک مسیر، ارتباط با زیرساخت‌های شهری، نظارت بر مصرف سوخت، مشاهده مشـکلات فنـی خـودرو از طریق سیسـتم ردیابی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را میسر می‌کند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱

موبایل سازمانی

راهکاری که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل فعال می‌شود و صاحبان کسب‌وکارها قادرند همه جا با کارکنان خود در ارتباط بوده و تمامی امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان خود داشته باشند.

 

شبکه امن همراه

کسب‌وکارها به کمک این راهکار می‌توانند اطلاعات خود را بر بستری امن و مطمئن انتقال دهند و نگرانی بابت تأمین امنیت داده‌ها در برابر سرقت اطلاعات یا حمله‌های سایبری نداشته باشند.

 

سیستم گفتگوی ناهمگام امن

امنيت و سرعت بالای این سرویس در برقراری تماس بدون شماره‌گیری، آن را به راهکاری ایده‌آل برای کسب‌و‌کارهایی که به ارتباطات صوتی و چند رسانه‌ای نیازمند هستند، تبدیل کرده است. سیستم گفتگوی ناهمگام امن ایرانسل از طریق تجهیزات اختصاصی (دستگاه‌های بیسیم) و اپلیکیشن موبایل برای تماس‌های فرد به فرد و فرد به گروه قابل استفاده است.

  

خدمات ابری

این راهکار از به روزترین خدمات سازمانی ایرانسل است که با فراهم کردن زیرساخت ابری، کسب و کارها را قادر می‌سازد تا بدون صرف وقت و هزینه، تمامی امکانات یک دیتاسنتر واقعی را در اختیار داشته باشند و متناسب با نیاز کسب و کار خود در هر برهه‌از زمان ، توان پردازشی دیتاسنتر مجازی خود را تغییر دهند. خدمات ابری سیرنگ با قابلیت‌هایی همچون ساخت‌ و راه‌اندازی سرور مجازی در کمتر از 2 دقیقه، پرداخت هزینه به میزان مصرف، داشبورد self-service ، پایداری بالا،  امنیت چند لایه و…  زیرساختی مطمئن برای کسب‌وکارهایی است که به راهکاری کم‌هزینه، پرقدرت و انعطاف‌پذیر نیاز دارند.

سامانه تبلیغات یلوادواز

پلتفرم یلوادوایز ایرانسل یک راهکار دیجیتال برای ارائه و اجرای هوشمندانه خدمات مختلف تبلیغاتی است که از کانال‌ها و رسانه‌های دیجیتال ایرانسل همچون اپلیکیشن «ایرانسل من»، اپ استور «چارخونه»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، پیامک و … برای این منظور بهره می‌گیرد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های یلوادوایز می‌توان به روش‌های متنوع تبلیغاتی،دسترسی به تعداد قابل توجه مشترکان ایرانسلی، امکان بهینه‌سازی فرایند تبلیغات و تعریف و تفکیک جامعه هدف برای اجرای پروژه‌های تبلیغاتی کسب‌و‌کارها اشاره کرد.

 

یلوهاب (بازار دیجیتال ایرانسل ویژه تبادل API)

یلوهاب بازاری برای خرید و فروش  API یا همان «رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن» است. در واقع توسعه‌دهندگان و مدیران فنی شرکت‌های مختلف می‌توانند از طریق یلوهاب، API موردنیاز خود را خریداری کنند. این فضا فرصتی برد-برد برای طرفین ایجاد می‌کند؛ سازمان‌ها می‌توانند از طریق خرید این پلتفرم، ضمن دسترسی به API هایی که خلاقانه و با دقت برای اپلیکیشن‌ها طراحی شده‌اند، آنها را با یکدیگر مقایسه کنند و  API موردنیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار داشته باشند. از سوی دیگر توسعه‌دهندگان می‌توانند با فروش API به شرکت‌ها یا دیگر توسعه‌دهندگان، درآمد کسب کنند.

ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، با تکیه بر دانش روز  و هم‌گام با توسعه  فناوری در دنیا، با ارائه راهکارهای اختصاصی برای صنایع مختلف علاوه بر کاهش هزینه‌، کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی به مشتریان را در اولویت قرار داده است.

واحد راهکارهای سازمانی ایرانسل در روزهای پنجم تا هشتم اسفند ۹۹ از ساعت ۹تا ۱۷، در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران، سالن  ۲۷ پذیرای میهمانان و صاحبان کسب‌و‌کارها بود.

 

4.1 27 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

رونمایی از سرویس خودروی متصل ایرانسل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

سرویس خودروی متصل ایرانسل چگونه می‌تواند به صنایع مختلف در رسیدن به تحول دیجیتال کمک کند؟

بازدید: 2787

blog image

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

راهکارهای سازمانی ایرانسل چگونه به تحول بانکداری دیجیتال کمک می‌کند؟

بازدید: 2694

blog image

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

شبکه امن ایرانسل؛ صحن جدید مجلس شورای اسلامی

ارائه زیرساخت ارتباطی و شبکه امن اختصاصی برای مجلس شورای اسلامی

بازدید: 2636