آخرین مطالب
راهکاری درخشان به نام اینترنت دیگر پرداخت

راهکاری درخشان به نام اینترنت دیگر پرداخت

فرصتی مناسب برای جذب مخاطب بیشتر با راهکار اینترنت دیگر پرداخت

1397/11/13 شنبه
تعداد بازدید: 1121

 

شیوه‌های نوین تبلیغات

شرکت‌ها و اپراتورهای پیشرو در دنیا مدت‌هاست که هزینه‌های تبلیغاتی خود را با روش‌های نوین برنامه‌ریزی می‌کنند. یکی از شیوه‌های موفق تبلیغاتی در ارتباط با مخاطب سرویس اینترنت دیگر پرداخت است که برای خدمات دهنده و گیرنده سودآوری بسیاری دارد. استفاده از اینترنت دیگر پرداخت فرصت وسیعی برای کسب درآمد بیشتر را برای ارائه کنندگان خدمات تلفن همراه فراهم کرده است؛ استفاده از این سرویس سبب می‌شود تا کاربر بدون نگرانی برای اتمام حجم اینترنت، محتوای مورد نظر را ببیند.

اینترنت دیگر پرداخت یک فرصت طلایی

اینترنت دیگر پرداخت یک فرصت طلایی

متوسط داده‌های مصرفی توسط کاربران شبکه اینترنت LTE صد در صد بیشتر از شبکه 3G شناخته شده است. از این فرصت می‌توان استفاده کرد و در روش‌های نوین بازاریابی سبک استفاده از داده‌ها را تغییر داد. این فرصت بزرگی است که ارائه کنندگان خدمات می‌توانند هزینه داده‌های مصرفی کاربر را در ازای دیده شدن خدمات خود پرداخت کنند. این یک روش بسیار جذاب و مناسب برای استفاده آزمایشی کاربران جدید الورود به سایت یا سازندگان اپلیکیشن است تا کاربر با استفاده رایگان از خدمات نسبت به خرید اشتراک ماهانه یا سالانه تصمیم بگیرد.

کسب‌وکارهایی که می‌توانند از این خدمات بهره ببرند:

  • تبلیغات
  • رسانه‌ها
  • خدمات مالی
  • بازی و سرگرمی
  • آموزشگاه‌های آنلاین
  • فروشگاه‌های اینترنتی
افزایش فروش: برای مثال کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه یا فروشگاه‌های فروش موبایل می‌توانند برای ترغیب خریداران از سرویس اینترنت دیگر پرداخت بهره ببرند و در ازای خرید گوشی برخی سایت‌های پر مخاطب را با دیتای رایگان در اختیار خریدار قرار دهند. این روش قطعاً منجر به افزایش فروش مجموعه می‌گردد.
تشویق کاربران به دانلود: وب‌سایت‌هایی که به عنوان مرجع دانلود شناخته می‌شوند می‌توانند برای افزایش بازدید خود دیتای رایگان را به کاربران ارائه دهند. این روش باعث افزایش دانلود برنامه‌ها خواهد شد.
افزایش مشارکت: استفاده از اینترنت آن هم به صورت رایگان بی‌شک سبب جذب مشارکت بیشتر کاربر برای مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن کسب‌وکارها می‌شود. دیدن ویدیو‌ها به صورت رایگان، شرکت در نظرسنجی‌ و بسیاری موارد دیگر بدون کسر حجم اینترنت، در افزایش محبوبیت نام تجاری کسب‌وکار نقش موثری دارد.
اینترنت دیگر پرداخت

همان‌طور که در مقالات پیشین گفته‌ایم، اینترنت دیگر پرداخت یک روش موثر برای کسب درآمد از طریق داده‌های تلفن همراه برای جذب مشترکین جدید در جهان است. برای استفاده از این فرصت رو به رشد، کسب‌وکارها می‌توانند از پلتفرم بومی واحد کسب‌وکار سازمانی ایرانسل استفاده کرده و با حداقل سرمایه‌گذاری (هزینه) رتبه دانلود برنامه‌های کاربردی، افزایش مشاهده محتویات وب‌سایت و غیره را گسترش دهند. ما در عصری قرار داریم که ارائه دهندگان خدمات باتوجه به تعدد وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آهنگ، فیلم، بازی و ... در برای برنده شدن در این رقابت سرسخت، باید راه‌های جدیدی را برای جذب مخاطب خود انتخاب کنند که بی شک رفع دغدغه هزینه اینترنت کاربر نقش موثری در جذب مخاطب آنها خواهد داشت.
با در نظر گرفتن جوایزی مانند حجم اینترنت رایگان، پیامک یا تماس دیگر پرداخت، افراد انگیزه بیشتری برای مشاهده محتوا پیدا می‌کنند. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از طریق این راهکار بسیاری از خانواده‌های کم درآمد را که به دلیل هزینه بالای اینترنت در اتصال به این شبکه محتاط رفتار می‌کنند را جذب برنامه خود کنند. DirectTV از نمونه‌های موفق در دنیا است که با کمک اپراتور AT & T توانست اینترنت دیگر پرداخت را در اختیار کاربران خود قرار داده و بیش از 200،000 مشترک جدید را جذب شبکه خود کند.

اینترنت دیگر پرداخت ایرانسل

شاید بسیاری از شما بدانید طبق آمار سازمان داده‌ها و آمار اینترنت، ایران با داشتن ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر که معادل ۷۰ درصد از جمعیت ۸۰ میلیونی ایران است، مقام سیزدهم تعداد کاربران اینترنتی جهان را به خود اختصاص داده است. در سالی که گذشت کسب‌وکارهای داخلی از جمله فیلیمو، نم‌آوا و بسیاری شرکت‌های دیگر با کمک بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل به رشد 40 درصدی در افزایش تعداد کاربر، بازدید وب‌سایت و دانلود اپلیکیشن دست یافتند.


آخرین مطالب
آخرین ویدیوها
آرشیو ویدیوها در آپارات
مطالب مرتبط

* نظر
وب سایت
* ایمیل
* نام

نظر دهید