تماس با واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

مرکز تماس اختصاصی مشتریان سازمانی به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید. همچنین مراجعه به صفحه نحوه شکایت، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره فرآیند ثبت این درخواست کسب کنید.

  • خدمات تلفنی

    شماره تماس: شماره گیری 714 از خطوط ایرانسل یا 09377140000 از سایر خطوط

    نمابر: 23196010-021

  • خدمات آنلاین

    پست الکترونیک:
    EBS[@]mtnirancell.ir (واحد خدمات مشتریان)
    EB[@]mtnirancell.ir (واحد فروش)

  • خدمات حضوری

    نشانی: تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علیدوست، شماره 6، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، واحد راهکارهای سازمانی