.

تماس با واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

مرکز تماس اختصاصی مشتریان سازمانی به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. برای تماس با کارشناسان این مرکز به یکی از روش های زیر اقدام نمائید:

شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و یا شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید. با مراجعه به صفحه نحوه شکایت، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره فرآیند ثبت این درخواست کسب کنید.

شماره گیری 714 از خطوط ایرانسل و یا 09377140000 از سایر خطوط

ارسال پست الکترونیک به نشانی
EBS@mtnirancell.ir (واحد خدمات مشتریان)
EB@mtnirancell.ir (واحد فروش)