معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی ایرانسل

خانه درباره ما معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی ایرانسل

معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی ایرانسل

در دنیای امروز و هم‌زمان با توسعه سازمان‌ها، کاربران انتظار دارند تا فراتر از محدودیت‌های زمانی و مکانی، با یکدیگر در ارتباط باشند. ما با راهکارهای سازمانی ایرانسل به‌دنبال مدیریت نوین ارتباطات، با خلق دنیایی جدید و دیجیتال برای کسب‌و‌کار شما هستیم. تمرکز ما بر مجموعه‌ای از خدمات سازمانی همگام با فناوری‌های روز دنیا است، که اثربخش و در عین حال ساده و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. گستره کسب‌و‌کار شما هر چه که باشد، ما همواره به دنبال خلاقیت و نوآوری خواهیم بود تا به شما کمک کنیم که از فرصت‌های پیش روی‌تان بهره‌مند شوید.

راهکارهای سازمانی ایرانسل با به‌کارگیری دانش بومی، تجربه و نگرش خلاق خود به شما کمک خواهد کرد تا راهبری کسب وکارتان از آنچه که تاکنون تجربه کرده‌اید آسان‌تر گردد.

معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل

جهان به سرعت در حال دیجیتالی شدن است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش­های ارتباطی جدید، دنیای تجارت نیز اهمیت ورود به دنیای دیجیتال را درک کرده است. راهکارهای سازمانی ایرانسل در ســال ۱۳۹۵ بــا هــدف حمایــت از کســب‌وکارهای داخلــی، توانمندســازی آن‌هــا در حــوزه فناوری‌های دیجیتال و با شعار مدیریت نوین ارتباطات سازمانی آغاز به کار کرد و اکنون با رویکرد پیاده‌سازی تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌و‌کارهای مختلف دامنه فعالیت‌های خود را توسعه داده است.

استفاده از خدمات راهکارهای سازمانی ایرانسل مزایای بسیاری دارد که منجر به بهبود عملکرد، افزایش بهره­وری اعضای سازمان، دسترسی ایمن و راحت به اطلاعات، کاهش خطاهای انسانی، افزایش رضایت مشتریان و سطوح جدیدی از کارایی در سازمان­های مختلف خواهد شد.

راهکارهای سازمانی ایرانسل چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه خدمات مفید، کاربردی و مقرون‌به‌صرفه، کسب­و­کار­های ایرانی را در حرکت به سمت دیجیتالی شدن یاری می­کند. ما در راهکارهای سازمانی ایرانسل به سازمان و کسب‌وکار شما کمک می‌کنیم که با استفاده از راهکارهای به‌روز، عملکرد و بهره­وری کسب­و­کار خود را افزایش دهید.

راهکارهای ارتباطات پرسرعت سازمانی

ایرانسل ارائه‌دهنده سریع‌ترین اینترنت همراه و ثابت به مشترکان عادی و سازمانی در سطح کشور است. در همین راستا، راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز با فراهم کردن راهکارهایی مانند خدمات اینترنت سازمانی و سرویس VPN سازمانی، در افرایش بهره­وری و عملکرد کسب­و­کار شما بسیار اثربخش است.

همه کسب­و­کارها و سازمان­های مختلف با استفاده از خدمات اینترنت سازمانی (شامل اینترنت همراه و اینترنت اشتراکی سازمانی) می­توانند ارتباطات سازمانی خود را تسریع بخشند و با تهیه سرویس VPN سازمانی (شامل سرویس APN، سرویس APN Lite و سرویس VPN+) یک شبکه خصوصی و امن مجازی را جهت تبادل اطلاعات مهم سازمانی خود فراهم نمایند. 

خدمات سازمانی موبایل

خدمات سازمانی موبایل یکی‌دیگر از راهکارهای سازمانی ایرانسل است که موجب تسهیل ارتباطات کارمندان شرکت­های مختلف خواهد شد. خدمات ارائه‌شده در این سرویس، مانند سیم­کارت سازمانی، موبایل سازمانی (MVPN)، واکه؛ سیستم بی‌سیم، تماس جایگزین (تماس ایمن)، کد کوتاه دستوری (USSD) و پیامک انبوه، به مدیران سازمان­ها کمک می­کنند که فراتر از زمان و مکان، کسب­و­کار خود را مدیریت و کنترل نمایند.

ارتباطات یکپارچه سازمانی

راهکارهای ارتباطات یکپارچه سازمانی، ارتباطات برون و درون‌سازمانی را به‌کمک تکنولوژی ابری، برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تسهیل و تسریع می­کند. در حال حاضر دو سرویس زیر تحت راهکار ارتباطات یکپارچه سازمانی ایرانسل ارائه می­گردد:

مرکز تماس ابری: این سرویس یک مرکز تماس هوشمند تحت شبکه خدمات ابری ایرانسل است که امکان دریافت، ردیابی و تجزیه و تحلیل تماس‌ها را برای مشترکان سازمانی فراهم می­کند.

دانا پلاس (سرویس ویدیو کنفرانس ابری): دانا پلاس یکی از کاربردی­ترین سرویس­های ارائه شده در واحد کسب‌وکار سازمانی ایرانسل است که امکان برگزاری کلاس­های آنلاین، جلسه­های کاری، برگزاری وبینارهای مختلف با امکان استفاده از سیستم مدیریت آموزشی (LMS) را برای تمام کسب­و­کارها در حوزه­های مختلف فراهم می‌کند.

خدمات ابری ایرانسل

درحال‌حاضر تکنولوژی ابری به‌دلیل کاربرد و مزایای فراوان، مانند انعطاف‌پذیری بالا، امنیت حداکثری، امکان دسترسی آسان به اطلاعات و هزینه مقرون‌به‌صرفه، به یکی از بهترین خدمات برای مشترکان سازمانی تبدیل شده است. خدمات ابری ایرانسل شامل دو سرویس زیرساخت ابری و دیتاسنتر و میزبانی برای کسب­و­کارها است.

اینترنت اشیا

اینترنت اشیا را می‌توان یکی از مهم­ترین روش­های هوشمندسازی کشورها و صنایع آن‌ها دانست. ازاین‌رو راهکارهای سازمانی ایرانسل به‌منظور همگام شدن کشور با سرعت رشد فناوری در دنیا، نسبت به ارائه راهکارهای مبتنی بر اینترنت اشیا مانند سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، نظارت تصویری ابری (VSaaS) و… اقدام نموده است.

خدمات دیجیتال ایرانسل

راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه خدمات دیجیتال خود از جمله کیف پول دیجیتال، پنل تبلیغات یلوادوایز و سامانه یلوهاب به مشترکان سازمانی، بستری مناسب جهت خرید آنلاین، تبلیغات هوشمند، دسترسی به مشتریان هدف و خدمات دیگر را برای کسب­و­کارها فراهم می­کند.

راهکارهای ارائه‌شده در کسب‌وکار سازمانی ایرانسل، برای مشترکان سازمانی این امکان را فراهم می­کند که همگام با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، در مسیر دیجیتالی شدن قرار بگیرند. چنانچه به استفاده از خدمات و محصولات سازمانی ایرانسل علاقه­مند هستید، جهت ثبت درخواست مشاوره و یا خرید هرکدام از محصولات و سرویس­ها، می­توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس EB@mtnirancell.ir با ما در ارتباط باشید.

به دنیای جدید کسب‌و‌کار خوش آمدید