اخبار و مقالات راهکارهای سازمانی ایرانسل
تبلیغات و اطلاع رسانی هوشمند موبایلی ایرانسل

تبلیغات و اطلاع رسانی هوشمند موبایلی ایرانسل

1396/2/20 چهارشنبه
تعداد بازدید: 2565

بسیاری از افراد گله‌مند هستند که هر روز با انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی نامرتبط با نیازهایشان روبرو می‌شوند. این نوع تبلیغات از یک سو باعث رنجش خاطر مخاطبان شده و از سوی دیگر هزینه‌های هنگفتی را به صاحبان کسب ‌وکارها تحمیل می‌کنند؛ ضمن اینکه بازدهی آن به نسبت هزینه‌های پرداخت شده، مطلوب به نظر نمی‌رسد.

افزودن قابلیت های جدید و پیشرفته «خدمات تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند ایرانسل» گام مثبتی در جهت بازاریابی هدفمند در مقابل بازاریابی انبوه است که با انتقال به موقع پیام به گروه مخاطب هدف، امکان تبلیغات و اطلاع رسانی مقرون به صرفه و موثر را برای طیف متنوعی از کسب و کارها فراهم می کند.

کسب‌وکارهاى مختلف نظیر فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی و حتی موسسات بزرگ مثل بانک‌ها، شرکت‌هاى بیمه، آژانس‌های تبلیغاتی و... می‌توانند با در نظر گرفتن ویژگی‌های مخاطب مورد نظر خود مانند سن، جنسیت و حتی موقعیت جغرافیایی افراد، پیام‌های خود را ارسال نمایند.

 

فروش ویژه تبلیغات هوشمند موبایلی (مدت محدود):

شروع از 50 درصد تخفیف برای هر تعداد خرید

مجموعه خدمات تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند ایرانسل با قابلیت‌های جدید و پیشرفته می‌توانند ابزار بسیار مناسبی برای انتقال پیام به مخاطب مربوطه، با هزینه‌ کمتر و اثر بخشی بیشتری باشند. در حال حاضر از میان سرویس های این مجموعه، سرویس پیام پایان تماس (EoCN) با شرایط فروش ویژه و به مدت محدود به متقاضیان عرضه خواهند شد. بنا بر درخواست مشتریان، مبنای محاسبه و فروش خدمات در این دوره بر حسب «تعداد پیام» بوده و متقاضیان می‌توانند با خرید هر تعداد پیام از حداقل 50 درصد تخفیف و در صورت افزایش تعداد سفارش از «تخفیفات پلکانی» نیز بهره‌مند شوند.

اگر فکر می‌کنید تبلیغات شما سودمند نیست و یا در میان انبوه پیام های تبلیغاتی در رسانه‌های مختلف نادیده گرفته می‌شوید، حتما از طریق این لینک درخواست خود را برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش خرید ثبت کنید.

 

سرویس‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند ایرانسل شامل چه خدماتی می‌شوند؟

تبلیغات مبتنی بر مکان: با استفاده از این سرویس، شرکتها و سازمانها میتوانند مخاطب خود را بر اساس موقعیت مکانی او – مثلا محدوده اطراف فروشگاه یا شرکت - از طریق سامانه مذکور شناسایی کرده و پس از آن در بازه زمانی تعریف شده، پیام مربوطه را به شکل های مختلف مانند : پیام پایان تماس، پیام هوشمند Smart message ، پیامک و ... ارسال نمایند. مزایای این سرویس:

  • قابلیت دسته بندی مشتریان
  • دسترسی به یک پنل اختصاصی
  • امکان تعریف کمپین های تبلیغات و اطلاع رسانی متناسب با نیاز و سلیقه مشتری
  • امکان تعریف و توزیع کوپنها، هدایا یا امتیازات تخفیفی

تماس دیگر پرداخت: به کمک این سرویس سازمانها و صاحبان کالا و خدمات، میتوانند با تقبل هزینه تماس مخاطبین یا مشتریان بالقوه خود، آنها را به شنیدن پیامهای اطلاع رسانی یا تبلیغاتی مورد نظر خود ترغیب نمایند. این خدمت به دو شکل ارائه میشود:

  • تماس دارنده سیمکارت با سامانه: در این حالت مشترک با سرشماره شرکت متقاضی تماس گرفته و به پیغام صوتی مربوطه گوش میدهد. سپس قادر خواهد بود شماره داخلی مورد نظر خود را شمارگیری نماید. در این سرویس کل هزینه تماس یا بخشی از آن برای مشترک رایگان خواهد بود.
  • تماس از سامانه با دارنده سیمکارت: در این حالت از یک سرشماره خاص با مشتری بالقوه تماس گرفته شده و پیام صوتی مربوطه برای وی پخش میشود. در قبال آن مشتری مقداری اعتبار مکالمه دریافت مینماید.

اینترنت دیگر پرداخت: به کمک این سرویس سازمانها و صاحبان برندهای تجاری میتوانند پیامهای تصویری و ویدیویی مورد نظر خود را به صورت هدفمند در معرض دید قرار دهند. مشتریان نیز در قبال قبول مشاهده تبلیغات و پیامها مقدار معینی حجم دیتا به صورت رایگان دریافت مینمایند. مزایای این سرویس:

  • خدمات تبلیغات و اطلاع رسانی هوشمند و تعاملی
  • خدمات دولت همراه
  • اطلاع رسانی محصولات فرهنگی

تبلیغات بر بستر موبایل: با استفاده از این سرویس می‌توان در بازه‌های زمانی موردنظر متقاضی، پیامها را به شکل های مختلف ارسال کرد:

  • پیام اطلاع رسانی هزینه تماس
  • پیام اطلاع رسانی تماس از دست رفته
  • پیام با من تماس بگیر
مزایای این سرویس:
  • امکان ارسال هدفمند پیامهای تبلیغاتی
  • امکان مشاهده سریع توسط کاربر
  • سهولت در استفاده
  • امکان ایجاد تعامل بین سامانه و کاربر
  • امکان تحلیل بهتر و راحتتر رفتار کاربران

اطلاع رسانی و تبلیغات انبوه: ارسال پیامکهای تبلیغاتی در یکی از سه قالب زیر صورت میگیرد:

  • ارسال انبوه پیامک: این خدمت به علت ظرفیت بسیار بالایی که در انتقال پیامها دارد، برای استفاده در اطلاع رسانی های گسترده مناسب است.
  • ارسال هدفمند پیامک (ECP): با این سرویس شرکتها و موسسات می‎توانند بر اساس نیاز خود، پیامک (SMS) و پیام چندرسانهای (MMS) را در تعداد زیاد و هدفمند، برای مخاطبان موردنظر خود ارسال کنند.
  • ارسال انبوه پیام صوتی (VSMS): پیام صوتی (Voice SMS) پیامی است از پیش ضبط شده با مدت زمان معلوم که از طریق تماس با انبوهی از مشترکین ایرانسل، برای آنها پخش خواهد شد.

بيشتر
آخرین مطالب
آخرین ویدئوها

روشنایی هوشمند معابر

هوشمند زندگی کنید

دنیای جدید کسب و کار

مطالب مرتبط

* نظر
وب سایت
* ایمیل
* نام

نظر دهید